مدیران خودروعصر اعتبار

در انطباق با ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها؛

فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداریهای کشور پایان یافت

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور از پایان فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداریهای سراسر کشور خبر داد.

فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداریهای کشور پایان یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمد حسن آبادی با بیان این خبر گفت: ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها در اجرای ماده 54 قانون شهرداری مصوب 1334 مبنی بر تهیه سازمان اداری شهرداریها با اطلاع شورای اسلامی شهر و تصویب وزارت کشور و تبصره ماده 112 قانون استخدام کشوری مصوب 28 اسفند سال 53 مبنی بر اخذ موافقت سازمان امور اداری و استخدامی در رابطه با هر نوع وضع، اصلاح و تغییر تشکیلات شهرداری‌ها، پس از ابلاغ در تاریخ 2 اردیبهشت سال 94 از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور به سازمان شهرداری ها و دهیایهای کشور، توسط وزیر کشور در مورخ 20 اردیبهشت سال 94 به استانداری ها و شهرداری‌ها برای اجرا ابلاغ شد.

    وی در ادامه اظهارکرد: در بخشنامه وزیر کشور شهرداری‌ها مکلف به اصلاح ساختار سازمانی ستاد شهرداری مناطق و سازمان‌های وابسته به خود ظرف مدت یکسال از ابلاغ ضوابط تشکیلاتی شده بوده اند، که این مهم با همکاری تمامی دفاتر امور شهری و شورهای استانداری‌های کشور انجام و ساختارهای جدید به شهرداری ها ابلاغ شده است.

    حسن آبادی یادآور شد: بر اساس بخشنامه مذکور ساختار سازمانی شهرداری‌های با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر توسط استانداران و با جمعیت بیشتر از یکصد هزار نفر و بالاتر توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور ابلاغ شده است.

    وی اضافه کرد:‌ پس از ابلاغ ساختار سازمانی جدید، بیش از 60 هزار نفر از کارکنان رسمی و پیمانی شهرداری‌ها در شوراهای اداری و استخدامی شهرداری های استان و کلانشهرها به پست های سازمانی جدید منصوب و احکام آنان صادر شده است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور، حسن آبادی افزود: بنابراین با این اقدام، فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداری ها در انطباق با ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها و انتصاب کارکنان رسمی و پیمانی در پست های جدید به اتمام رسیده است و استانداری های سراسر کشور در حال آماده سازی خود برای برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی می‌باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار