مدیران خودروعصر اعتبار

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر پرند

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند اعلام کرد : در صورت همکاری دستگاههای خدمات رسان ، پرونده مسکن مهر در این شهر تا پایان امسال بسته خواهد شد.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر پرند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سید علی اکبر طاهری گفت : هم اکنون هفتاد هزار واحد از 95 هزار واحد مسکن مهر پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور تحویل متقاضیان شده یا در شرُف تحویل است .
    وی با اشاره به اینکه از این 25 هزار واحد باقیمانده ، هفت هزار واحد فاقد متقاضی هستند تصریح کرد :تعداد زیادی از واحد ها بیش از یک سال است که اماده تحویل است ولی به خاطر اینکه دستگاههای خدمات رسان وظیفه خود را در این پروژه انجام نداده اند ، ما به نوعی با بد قولی به متقاضیان روبرو هستیم .
    طاهری تاکید کرد : در صورتی که دستگاههای خدمات رسان ما را یاری کنند تا پایان امسال مابقی واحدهای این پروژه را تحویل متقاضیان خواهیم داد .
    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند افزود : با توجه با اینکه در استانه فصل سرما قرار داریم از دستگاههای خدمات رسان می خواهیم همکاری بیشتری با ما داشته باشند و اقدامات خدماتی خود ، از قبیل اسفالت کاری ، محوطه سازی ، انشعابات و غیره را انجام دهند تا بتوانیم هر چه زودتر واحدهای اماده را تحویل متقاضیان دهیم .
    وی کمبود فضای اموزشی ، نبود امکانات بهداشتی و پزشکی ،بوستان ها و فضای سبز و همچنین مسجد و مراکز امنیتی و انتظامی در پرند را یکی از دلایل نبود متقاضی برای هفت هزار واحد در این شهر عنوان کرد و از امادگی شرکت عمران برای واگذاری زمین مجانی به دستگاههای دولتی برای ایجاد این فضاها در پرند خبر داد .
    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند از وزارتخانه های آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان و همچنین شهرداری و نیروی انتظامی خواست برای ایجاد واحدهای اموزشی ، بهداشتی ،خدماتی و انتظامی خود در این شهر از زمین مجانی استفاده کنند.
    طاهری افزود : ما همچنین در شرکت عمران شهر جدید پرند به انها کمک های مورد نیاز را خواهیم کرد .
    وی در پاسخ به سوالی در باره همکاری این شرکت با شرکت پیمانکاری هسا نیز گفت :با توجه به تاخیر صورت گرفته در اجرای پروژه از سوی این شرکت در مسکن مهر پرند، از این شرکت خواستیم واحدهای های منعقد شده برای احداث را اقاله کند که تا کنون دو هزار و سیزده واحد از سوی این شرکت اقاله شده و مابقی نیز در حال اقاله است.
    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند همچنین با اشاره به کمک های دولت در زمینه زیر بنایی و رو بنایی ، احداث معابر و اماده سازی پروژه گفت : برنامه های ما در مقطع کنونی که مراحل پایانی مسکن مهر پرند را در پیش داریم ،احداث فضاهای سبز ،تاسیسات ورزشی و کار های خدماتی از جمله رفع موضوع پسماند و زباله و ایجاد فضاهای سبز در این پروژه است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی