مدیران خودروعصر اعتبار

۷ دلیل برای سکونت در پاسداران

عصر ساختمان- شاید پاسداران یکی از محله‌هایی است که برخی از تهرانی‌ها یا دیگر هم‌وطنان ایرانی دوست دارند در این منطقه زندگی کنند.

۷ دلیل برای سکونت در پاسداران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرآنلاین، هرچند خرید خانه در پاسداران به دلیل هزینه‌های بالا برای بیشتر اقشار ساکن در تهران دور از ذهن باشد اما رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران یکی از گزینه‌هایی است که افراد بسیار بیشتری را به فکر وا می‌دارد.

    البته خرید آپارتمان در پاسداران هم به خرید خانه در این منطقه نزدیک‌تر است  و یکی از آرزوهای شهروندان تهرانی به حساب می‌آید.

    زندگی کردن در هر محله دارای مزایا و معایبی است. فکر کردن به مزایای زندگی در یک محله مهم‌ترین عامل در انتخاب محل سکونت است. پاسداران هم مزایای زیادی برای خود دارد تا انسان را به ساکن شدن در آن محله وادار کند.

    7 دلیل انتخاب پاسداران برای زندگی و سکونت را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم. شاید برای برخی از افراد یکی از این 7 دلیل کافی باشد و برای برخی دیگر، حتی تمام دلایل نیز کفایت نکند.

        امکانات زیاد و خوب مسکن

    شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که برای تهیه مسکن به امکانات خوب و زیاد آن، اهمیت دهید. البته همه افراد دوست دارند در خانه‌ای زندگی کنند که در آن امکانات زیاد، مدرن و کاربردی زیادی در آن دیده شود، اما با توجه به میزان سرمایه یا اولویت معیارهای دیگر، امکانات خوب و متعدد در یک واحد مسکونی از میان گزینه‌های اصلی انتخاب خانه برای افراد خارج شود.

    پاسداران یکی از محل‌های تهران است که واحدهای مسکونی آن چه آپارتمان و چه خانه ویلایی، از امکانات زیادی برخوردار است. امکانات کاربردی یا مدرنی چون سیستم‌های گرمایش و سرمایش به‌روز، سونا، استخر، جکوزی، باغچه پشت بام(روف گاردن) و سالن اجتماعات، برخی از امکانات موجود در واحدهای مسکونی پاسداران است.

        دسترسی به بزرگراه‌ها

    پاسداران هر چند در بخش قدیمی‌تر تهران قرار دارد، اما از نظر دسترسی به بزرگراه‌ها در جایگاه خوبی قرار دارد. این محله به بزرگراه همت، صیاد شیرازی و صدر دسترسی مستقیم دارد و به همین دلیل یکی از محله‌های خوب برای سکونت به شمار می‌رود.

        دسترسی به برندها

    برخی از افراد دوست دارند زندگی‌شان با برندها طی شود و همراه با آنها وارد مراحل و روزهای مختلف زندگی شوند. پاسداران برای این افراد بسیار مناسب است. این محله شامل برندهایی در حوزه‌های مختلف از جمله پوشاک، ساعت، خودرو، غذا، سازمان‌ها و شرکت‌ها، کودکان، ساختمان، ورزشی، مراکز مالی و دیگر موضوعات است.

        بافت شهری و ساختمانی

    بافتی شهری و ساختمانی پاسداران یکی از مواردی است که در هر جای تهران نمی‌توانید مانند آن را بیابید. در پاسداران ساختمان‌ها، خانه‌ها و خیابان‌های با بافت سنتی در کنار بافت‌های مدرن و نیمه مدرن وجود دارند که یکی از دلایل خاص بودن این محله به شمار می‌رود. شما به راحتی می‌توانید در این محله نمادهای سنتی و مدرن را در کنار هم پیدا کردن و تناقضی جالب و زیبا را مشاهده کنید.

        آب و هوای چهارفصل

    آب و هوای این محله دارای خصوصیت چهار فصل است. یعنی شما در این محله آب و هوای بهاری، تابستانی، پاییزی و زمستانی را در کنار هم مشاهده می‌کنید. شاید پاسداران یکی از آن محله‌های تهران است که سرمای زمستان و گرمای تابستان را در کنار هم به خود می‌بیند. یکی از مواردی که شاید در این منطقه نادر نباشد، مشاهده آب و هوای چهار یا سه فصل در یک روز است. این آب و هوا خواهان زیادی برای سکونت و زندگی دارد.

        دسترسی به امکانات

    شما برای دسترسی به امکانات مختلف در پاسداران، کمتر به دردسر می‌خورید. امکانات مختلف در این محله با فواصل نسبتاً مناسبی نسبت به هم قرار دارند. هر چند این فراوانی امکانات در برخی از خیابان‌های پاسداران بیشتر از دیگر نقاط به چشم می‌آید.

        متراژ بالا

    دلباز بودن خانه و متراژ بالای آن می‌تواند یکی از معیارهای انتخاب محل زندگی باشد. خیلی از افراد در خرید، رهن یا اجاره آپارتمان و خانه روی متراژ بالای منزل تأکید دارند. پاسداران یکی از محله‌های تهران است که واحدهای مسکونی با متراژ بالا در آن کم نیست و می‌توان به راحتی خانه‌ای با متراژ بالا در آن پیدا کرد. البته باید یادآوری کرد که خرید خانه با متراژ بالا برای هر فردی ممکن نیست و تمکن بالای مالی برای تهیه مسکنی با متراژ بالا مهم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو