مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر پیشنهاد داد

اختصاص درصدی از عوارض ساختمانی به بافت فرسوده

عصر ساختمان:رئیس ستاد شورایاری شهر تهران توجه به نوسازی بافت فرسوده را یکی از نقاط تاریک شورای شهر تهران از دوره نخست تا چهارم دانست و گفت: از اعضای شورا می‌خواهم هم اکنون که در آستانه تصویب بودجه ۹۵ هستیم، یک، دو یا سه درصد از محل دریافت عوارض صدور ساخت‌و‌سازها به نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده اختصاص یابد.

اختصاص درصدی از عوارض ساختمانی به بافت فرسوده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، مرتضی طلایی با تاکید بر اینکه باید بودجه بافت فرسوده در یک حساب مشخص واریز شود تا با هدف‌گذاری‌های مشخص شده منجر به کاهش حجم فرسودگی‌ها شود، تصریح کرد: با وجود آنکه همه از مشکلات ناشی از بافت فرسوده آگاه هستیم، اما هنوز این معضل نقطه تاریک عملکرد شورای شهر تهران است.وی ادامه داد: با وجود آنکه بودجه غیرنقدی پول نیست اما شورا برای شهرداری به ناچار تعهد ایجاد می‌کند و بعد می‌گوید چرا شهرداری بدهکاری دارد. خودمان در هوا وعده‌های پول می‌دهیم. به طور مثال از شهرداری می‌خواهیم 10 هزار میلیارد خرید کند بعد می‌آییم و می‌گوییم این ملک‌ها را جابه‌جا نکنید. از همین رو از شورا می‌خواهم در تصویب بودجه 95 تجدیدنظر شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی