مدیران خودروعصر اعتبار

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود:

نهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات

عصر ساختمان- نهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات با سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در افتتاحیه همایش به مدت سه روز از دوم تا چهارم آبان‌ماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن‌ و‌ شهرسازی برگزار می‌شود.

نهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات 2 تا 4 آبان‌ماه سال جاری در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

    در افتتاحیه این نمایشگاه، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، داوود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، پیروز حناچی معاون فنی‌و‌عمرانی شهرداری تهران، سیدحسین میرشفیع رئیس کارگروه ارتقای کیفیت قیر و آسفالت و معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، خیر‌اله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت‌و‌توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

    این همایش که در 3 روز برنامه‌ریزی شده است در روز نخست خود با برگزاری کارگاه‌های متعددی همچون ارزیابی عملکرد آسفالت حفاظتی اجراشده در سطح کشور و ممیزی کارخانجات آسفالت و واحدهای قیرساز (اقدامات انجام شده و رویکردهای آتی) برنامه‌ریزی شده است. همچنین در روز نخست ارایه مقالات برگزیده، ارایه آزمایش‌های تسهیل‌کننده درجه‌بندی قیرها بر اساس عملکرد (PG&PG*) و سیاست‌های تامین منابع مالی برای پروژه‌های راهسازی در وزارت راه و شهرسازی با ارایه امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد وزارت راه و شهرسازی از برنامه‌های روز نخست این همایش است.

    در روز سوم، کارگاه‌های چالش‌های پیش‌روی استفاده از بازیافت آسفالت و چالش‌های پیش‌روی استفاده از افزودنی‌ها برای اصلاح قیر و آسفالت برنامه‌ریزی شده است. همچنین ارایه مقالات برگزیده و ارایه پایش سلامت روسازی راه از دیدگاه توسعه پایدار از دیگر برنامه‌های روز دوم است.

    همچنین مراسم اختتامیه این همایش، در روز سوم آبان‌ماه با سخنرانی مهرداد تقی‌زاده معاون حمل‌و‌نقل وزارت راه‌و‌شهرسازی و محمد شکرچی‌زاده، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و تعدادی از مسئولان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

    گفتنی است در روز سوم همایش، برگزاری چندین کارگاه آزمایشی و نمایشگاه پیش‌بینی شده است که در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار