مدیران خودروعصر اعتبار

مزایا و معایب رهن و اجاره آپارتمان در سعادت آباد

عصر ساختمان- محله‌ی سعادت آباد در شمال غرب تهران و در منطقه‌ی۲ واقع شده است. این محله یکی از محله‌های مرفه نشین تهران است.

مزایا و معایب رهن و اجاره آپارتمان در سعادت آباد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرآنلاین، در این نوشته شما را با مزایا و معایب و میزان هزینه‌ای که باید برای رهن و اجاره‌ی منزل مسکونی در سعادت‌آباد بپردازید آشنا می‌کنیم.

    آب و هوا و موقعیت جغرافیایی

    سعادت آباد به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع، هوای تمیزتری نسبت به محله‌های دیگر دارد. بام سعادت آباد و کوی فراز یکی از قسمت‌های خوش آب و هوای این محله است. اکثر منازل قسمت بام سعادت‌آباد علاوه قرار گرفتن در موقعیت آب و هوایی خوب، چشم انداز مناسبی به شهر تهران دارند.

    دسترسی به اتوبان‌ها

    موقعیت جغرافیایی سعادت آباد  به گونه‌ای است که آن را تبدیل به یک شاهراه کرده است. سعادت آباد به اتوبان‌های نیایش، یادگار امام، چمران، همت و رسالت راه دارد.

    این دسترسی آسان به اتوبان‌های اصلی تهران یکی از مزایای رقابتی مهم برای سکونت در این محله نسبت به محله‌هایی مانند اندرزگو، نیاوران و ... است.

    امکانات محله‌ی سعادت آباد

    از نظر امکانات رفاهی از محله‌ای که در آن زندگی خواهید کرد چه انتظاری دارید؟ محله‌ی سعادت آباد تقریبا تمام امکانات تفریحی، خوراکی، خرید، ورزشی ، سلامت و رفاهی را در برای شما فراهم می‌کند.

    پارک پرواز، پارک ژوراسیک، مرکز خرید پرواز، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، بیمارستان مدرس، بیمارستان لاله، بیمارستان عرفان، بیمارستان پارسیان، مرکز تفریحی اریکه ، هتل اسپیناس پالاس، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه‌ی مطرح تهران، بسیاری از رستوران‌های خوب تهران و تعداد زیادی باشگاه ورزشی در این منطقه و یا در محله‌ی همسایه یعنی شهرک‌غرب قرار دارند.

    حمل و نقل عمومی

    نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به سعادت آباد، متروی تازه تأسیس میدان صنعت در شهرک غرب است. پایانه‌ی اتوبوس‌رانی درون شهری بزرگی نیز در همین میدان وجود دارد. ایستگاه ‌تاکسی سعادت آباد کمی پایین‌تر از میدان شهید تهرانی مقدم (کاج سابق) است و بعد از آن نزدیک‌ترین ایستگاه تاکسی‌رانی به سعادت آباد ایستگاه تاکسی‌ میدان صنعت است. این امکانات حمل و نقل عمومی دسترسی به تمام نقاط تهران  را به سادگی امکان پذیر می‌کنند.

    قیمت رهن و اجاره‌ی آپارتمان در منطقه‌ی سعادت آباد

    رهن و اجاره‌ی آپارتمان در سعادت آباد مانند هر محله‌ی دیگری بستگی به امکانات ساختمان دارد. این مبلغ از رهن 20 میلیون تومان و اجاره‌ی ماهانه‌ی یک و نیم میلیون تومان برای یک آپارتمان کوچک شروع می‌شود و برای آپارتمان‌های فول امکانات (استخر، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات، روف گاردن و...) با متراژ بالا به متری 3 الی 3 و نیم میلیون بابت رهن کامل می‌رسد. این مبلغ همچنین بسته به موقعیت خیابان و کوچه‌ی مورد نظرتان تغییر می‌کند.

    معایب محله‌ی سعادت آباد:

    درست است که این محله جزو محله‌های بسیار خوب تهران است ولی هیچ محله‌ای برای سکونت کاملا ایده‌آل نیست. رهن و اجاره‌ی آپارتمان در سعادت آباد نیز مشکلات خودش رادارد. تعداد ساکنان اداری که هر روز برای کار به سعادت‌آباد می‌آیند، کم نیست و در بعضی ساعات این مساله باعث ترافیک محلی می‌شود؛ ولی این ترافیک معمولا در حد مناطق مرکزی تهران نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو