مدیران خودروعصر اعتبار

ازسوی سخنگوی اورژانس تشریح شد

جزئیات آتش‌سوزی هتل آزادی آبادان و ریزش آوار در گلشهر

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور جزئیات حریق در هتل آزادی آبادان و ریزش یک ساختمان در گلشهر کرج را تشریح کرد.

جزئیات آتش‌سوزی هتل آزادی آبادان و ریزش آوار در گلشهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی در مورد حریق در هتل آزادی آبادان اظهار کرد: ساعت 18:20 امروز این هتل دچار حریق شد و تا به این لحظه در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

    سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در حال حاضر 5 دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند همچنین مدیر جانشین عملیات دانشگاه آبادان در محل حادثه حضور دارد و آمادگی اورژانس‌های بیمارستان‌های آبادان نیز در دستور کار قرار گرفته است تا به مصدومان احتمالی دیگر رسیدگی شود.

    وی با بیان اینکه احتمال افزایش مصدومان حادثه زیاد نیست، اضافه کرد: با این حال همچنان عوامل اورژانس تا زمانی که آتش‌نشانی خاتمه عملیات را اعلام کند در محل حضور خواهند داشت.

    خالدی درباره ریزش ساختمان در گلشهر نیز گفت: یک ساختمان در محدوده بلوار حدادی گلشهر کرج دچار ریزش شد و همچنین به لوله‌های گاز آسیب رسید. با توجه به نگرانی‌هایی که برای اهالی منطقه وجود داشت توصیه‌هایی در زمینه جابه‌جایی اهالی اطراف ساختمان و تخلیه اضطراری مطرح شد.

    سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در پی این حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه از آمبولانس‌ها در نزدیکی منطقه حضور دارند و باقی در منطقه امن مستقر شدند.

    وی اظهار کرد: تاکنون مشخص شده که یک کارگر که به نظر می‌رسد که از تبعه افغان باشد در زیر آوار محبوس شده است و به احتمال زیاد در ریزش آوار ساختمان همین یک حادثه‌دیده را خواهیم داشت.

    خالدی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست این حادثه در اثر سهل‌انگاری یا بی‌احتیاطی کارگران رخ داده است، گفت: در حال حاضر عوامل شرکت گاز نیز در محل حضور دارند و در حال رفع مشکل ایجاد شده برای گاز هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی