مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

پرونده مسکن مهر شهرستان سلماس بسته می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۸۴۱ واحد از مجموع ۸۵۶ واحد پروژه مسکن مهر در شهرستان سلماس افتتاح شده است، این در حالیست که به گفته وی پروژه‌های نیمه‌تمام احداث و آسفالت راه روستایی به طول ۱۵ کیلومتر در شهرستان سلماس در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

پرونده مسکن مهر شهرستان سلماس بسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از پروژه 450 واحدی مسکن مهر شهرستان سلماس گفت: پروژه‌های مسکن مهر شهرستان سلماس با 98 درصد پیشرفت اجرایی رو به اتمام است.

    ابراهیم مبارک قدم افزود: 653 واحد در قالب تعاونی مسکن مهر و 203 واحد از طریق خودمالک و گروهی در شهرستان سلماس احداث و تاکنون 841 واحد افتتاح شده است.

    وی اعلام کرد: تا به امروز 319 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پروژه‌های مسکن مهر شهرستان سلماس پرداخت شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان از پروژه 450 واحدی شهرستان سلماس بازدید کردند و با توجه به اینکه مساکن مهر این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده، جهت رفع نواقص و مشکلات و افزایش رفاه ساکنان این سایت مقرر شد که دسترسی به شبکه تصفیه فاضلاب شهری و ناوگان حمل‌ونقل عمومی و نیز ساماندهی معابر و فضای سبز محوطه در اسرع وقت فراهم شود.

    چاره‌اندیشی برای شتاب در روند اجرای پروژه ساخت بیمارستان سلماس                      

    پروژه ساخت بیمارستان 160 تختخوابی سلماس با 22 درصد پیشرفت اجرایی در حال اجراست.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولان شهرستانی از پروژه ساخت پروژه ساخت بیمارستان 160 تختخوابی سلماس بازدید کردند و تصمیمات تازه‌ای در جهت سرعت دهی در روند اجرای این پروژه گرفته شد.

    پروژه ساخت بیمارستان 160 تختخوابی سلماس در زمینی به مساحت 53 هزار و 914 مترمربع ساخته می‌شود و تاکنون بیش از 61 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام کلی طرح 582 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همچنین در بازدید از راه‌های روستایی منطقه مرزی کوزه رش در شهرستان سلماس با اعلام این خبر گفت: شاخص برخورداری جمعیت روستایی شهرستان سلماس از راه آسفالته، 80 درصد است.

    ابراهیم مبارک قدم به لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه احداث و آسفالت راه‌های روستایی ساخته شده اشاره کرد و ادامه داد: طول راه‌های روستایی شهرستان سلماس 635 کیلومتر بوده که 300 کیلومتر آسفالت شده است.

    وی نقش استانداردسازی راه‌های روستایی را در پیشرفت اقتصاد کشاورزی و آبادانی روستاها یادآور شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سلماس و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از راه‌های روستایی منطقه مرزی کوزه رش بازدید کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو