مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

امسال ۱۹ بیمارستان تجهیز شده است

عصر ساختمان:معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۹ بیمارستان به بهره برداری رسیده که بیمارستان گرمسار هشتمین بیمارستانی است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.

امسال ۱۹ بیمارستان تجهیز شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدجعفر علیزاده روز سه شنبه در آئین افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی گرمسار افزود: در این 19 بیمارستان 670 تخت فعال وجود دارد که در استانها مختلف کشور مستقر هستند.
    وی از تجهیز 7 بیمارستان دیگر هم خبرداد و گفت: 4بیمارستان تحویل وزارت بهداشت و درمان شده ودر حال تجهیز هستند.
    علیزاده از انعقاد تفاهم نامه ای با بنیاد برکت هم خبر داد و افزود: این بنیاد در ساخت 5بیمارستان با 562تخت در مناطق محروم کشور با وزارت بهداشت و درمان همکاری می کند.
    وی در مورد بیمارستان گرمسار نیز گفت: این بیمارستان در مسیر شربان مهم کشور واقع شده و دارای 26 تخت در بخش مراقبت های ویژه است ، 12 تخت ICU ،و در بخش های ICU ،NCCU ، و CCU هم 24 تخت دارد.
    علیزاده گفت: بیمارستان گرمسار در زمینی به مساحت 6هکتار که از سوی یک خیر بنام معتمدی اهدا شده ساخته شده و 13هزار مترمربع زیربنا دارد.
    این بیمارستان 6 طبقه است، 14 تخت اورژانس، 24تخت جراحی داخلی، 22تخت زنان، 2تخت جراحی زنان ، 23تخت کودکان و دیگر بخش های مورد نیاز است.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم در این آئین گفت: ساخت بیمارستان 160 تختخوابی گرمسار از سال 66 آغاز شده بود اما تا دو سال گذشته 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که دو لت تدبیر و امید در دو سال اخیر به تکمیل آن همت گماشت.
    مهدی شاد نوش افزود: تجهیزات موردنیاز این بیمارستان یک سال و نیم پیش خریداری شده و در انبارها نگهداری می شد.
    وی سرانه جراح مغز و اعصاب در شهرستان گرمسار را بالاتر از استاندارهای بین المللی خواند و گفت: در کشور پیشرفته ای مثل ژاپن برای هر 40هزار نفر یک جراح مغز و اعتصاب وجود دارد در حالی که در شهرستان 100 هزار نفری گرمسار 9 جراح مغز و اعصاب خدمت می کنند.
    شاد نوش ادامه داد: حوزه بهداشت و درمان حوزه ای سیاسی نیست و از سیاسی نگری در این بخش باید پرهیز شود چون فعالان این بخش خود را خدمتگزاری بیش نمی دانند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو