مدیران خودروعصر اعتبار

کیان پور تاکیدکرد:

چرخش چرخ ۳۰ درصد اقتصاد کشور با خروج مسکن از رکود

عصر ساختمان- عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس،گفت: معافیت های مالیاتی برای سازندگانی که در مسیر سیاست‌های حمایتی دولت در عرصه مسکن حرکت می‌کنند در نظرگرفته شود.

چرخش چرخ ۳۰ درصد اقتصاد کشور با خروج مسکن از رکود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت؛ مجیدکیان پور  درباره وضعیت بازار مسکن درکشور،گفت: دولت برای آرامش بازار مسکن باید بسته‌های حمایتی در نظر بگیرد و این بسته های  اقتصادی باید بطور مستقیم مورد حمایت بانک مرکزی  قرار  بگیرد تا تسهیلات اختصاصی برای رونق بازار مسکن در نظر گرفته شود تا بتوان  برای انبوه سازی مسکن با برنامه ریزی اجرایی وارد عمل شد.

    جریان خون  بازار مسکن با تزریق معافیت مالیاتی سرعت می‌گیرد

    عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: برای بهبود بازار مسکن باید معافیت‌های مالی برای  سازندگان ، انبوه سازان مسکن و همچنین  برای کسانی در راستای توسعه مسکن قصد دارند، مطابق با سیاست های دولت قدم بردارند در نظر گرفته شود.

    نماینده مردم درود وازنا در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:برای توسعه بازار مسکن بایدعوارض شهرداری های دارای نرخ مشخصی باشندو برای افرادی که  قصد دارند در بافتهای فرسوده شهری در چرخه مسکن سرمایه‌گذاری کنند، باید نظام مهندسی موانع موجود را برطرف کند تا بازار مسکن رونق بگیرد.

    ایجاد 300 فرصت  اشتغال مستقیم  با  خروج مسکن از رکود

    کیان پورافزود: باید مسیربرای  اختصاص  بسته های حمایتی مسکن  توسط  دولت  هموار شود تا بتوان در این راستا رونق در عرضه و تقاضا  بازار مسکن ایجاد کرد  و تجربه نشان  داده است که اگر  مسکن از رکود خارج شود، حداقل 30 درصد  اقتصاد به حرکت درمی آید و  در حدود 300  فرصت اشغال مستقیم و حداقل1000 شغل غیر مستقیم را نیز ایجاد می کنیم.

      قیمت ارز باید مطابق با نرخ تورم کنترل شود

    وی ادامه داد: قیمت ارز باید مطابق با نرخ تورم  کنترل شود  تا با اقتصاد کشورهمخوانی داشته باشد بنابراین   باید هرساله حقوق و نهادهای اقتصادی همسو  با نرخ  تورم  افزایش  یابد  و این امر  موجب می شود  بازار اقتصادی به ثبات برسد  نه اینکه  بازار اقتصادی  بر اثر  نوسانات  ارز  دچار التهاب و تلاطم شود.

    عضو هیئت  رییسه کمیسیون عمران مجلس، یادآورشد: مسکن یک مقوله فرابخشی است و متعلق به وزارتخانه  یا دستگاه خاصی نیست./

    پایان پیام

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو