مدیران خودروعصر اعتبار

۹۵ هزار مسکن خانوار زیرپوشش کمیته امداد اصفهان بیمه حوادث هستند

عصر ساختمان: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۹۵ هزار مسکن خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان بیمه حوادث هستند .

۹۵ هزار مسکن خانوار زیرپوشش کمیته امداد اصفهان بیمه حوادث هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، کریم زارع افزود: منازل مسکونی مددجویان در مقابل حوادث ناشی از بارش باران، طوفان، ضایعات ناشی از ذوب برف، سنگینی برف، سیل، صاعقه، زلزله، حریق و انفجار بیمه شده است.
    وی با بیان اینکه سالانه شش میلیارد تومان برای بیمه منازل مسکونی مددجویان کل کشور هزینه می شود، افزود: سالانه کمیته امداد اصفهان 310 میلیون تومان بابت حق بیمه مسکن خانوارهای تحت پوشش پرداخت می کند.
    معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه کمیته امداد تا سقف 58 میلیون تومان خسارت برای منازل شهری و 38 میلیون تومان برای منازل روستایی پرداخت می کند، ادامه داد: در شهرها مبلغ 15 میلیون تومان خسارت اثاثیه و 35 میلیون تومان خسارت برای ساختمان همچنین در روستاها 10 میلیون تومان خسارت برای اثاثیه و 20 میلیون تومان خسارت برای ساختمان در نظر گرفته شده است.
    وی با بیان اینکه تعهدات بیمه گر شامل تاسیسات و اثاثیه منزل مسکونی اعم از ملکی، رهنی و استیجاری، غرامت فوت و نقص عضو و از کارافتادگی کلی و جزئی و هزینه اجاره و اسکان موقت مددجویان حادثه دیده است، گفت: خسارت اسکان موقت مددجویان تا سقف سه میلیون تومان و نقص عضو تا پنج میلیون تومان قابل پرداخت است.
    زارع با اشاره به اینکه در مدت شش ماه گذشته 276 مورد درخواست خسارت منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد ارائه شده است، گفت: تاکنون 60 مورد از این خسارت ها با مبلغی بالغ بر 130 میلیون تومان پرداخت شده است.
    وی ضمن با اشاره به اینکه در صورت بروز حادثه و وارد شدن خسارت مددجویان تحت حمایت باید در اسرع وقت به یکی از مراکز کمیته امداد اطلاع رسانی تا مراحل جبران خسارات پیگیری شود، افزود: 206 مورد دیگر درخواست خسارت ها تا پایان آذر به مددجویان خسارت دیده پرداخت می شود.
    هم اکنون بالغ بر 96 هزار و 331 خانوار با جمعیت 180 هزار و 369 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار