مدیران خودروعصر اعتبار

نهمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد

عصر ساختمان- پنج شنبه ۲۷ مهر ماه نهمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» در دسترس علاقمندان صنعت ساختمان قرار خواهد گرفت.

نهمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، در نهمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» محمدجواد عرفانیان مشاور معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، منصور بهادری نایب رئیس سازمان نظام مهندسی، فرشید پورحاجت دبیر کانون انبوه سازان  و صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، تعرفه‌های خدمات مهندسی  و نحوه نظارت سازمان نظام مهندسی بر ساخت و ساز را در تیتر " قوانین نیازمند اصلاحات است " را بررسی کردند.  
    در صفحه دوم عصر ساختمان خبر اول با تیتر " اجرای مسکن اجتماعی در تمام استان های کشور " آمده است و محمدعلی نجفی شهردار تهران در اولین نشست خبری خود پاسخ سوالات خبرنگاران را داد و دغدغه‌ها و سیاستهای جدید شهرداری را در گزارش " همکاری شهرداری و وزارت راه برای رفع معضل  بافت‌های فرسوده " تشریح کرد و محمد سعید ایزدی معاون معماری‌و‌شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، مشکلاتی نظبر نابرابری های شهری، فقدان تاب آوری شهری، مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی، کاهش سرمایه اجتماعی، عدم اعتماد شهروندان به دولت، بحران هویت و ... را در گزارش " لزوم بکارگیری سیاست های توسعه فرهنگی در فرایند بازآفرینی شهری " دومین تیتر اصلی این صفحه را از آن خود کرد و در ستون این صفحه " مالیات مسکن اصلاح می‌شود"  گفته حامد مظاهریان معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی آمده است. 
    صفحه سوم با خبر منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی " برخی افراد اصلاح آیین نامه کنترل ساختمان را تحریف می کنند " آغاز می‌شود و در ادامه اکبر دادرس دبیر انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران استان تهران در مورد " مطالبات پیمانکاران تسویه نشد " می‌گوید و " تشریح علت وقوع بحرانی شدن فرو نشست زمین" ستون این صفحه را به خود اختصاص داده است.  
    در گام بعدی عصر ساختمان در صفحه چهارم و خبر اول خود به " رکورد بازار معاملات واحدهای مسکونی ادامه دارد " گفته ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیات مدیره بانک مسکن پرداخته است و در گزارش خود جلال صباغ دبیر انجمن صنفی مشاورین املاک با تیتر " مشاورین املاک بدنبال اصلاح قانون پیش فروش " آمده است و در ستون این صفحه حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاورین املاک  سامانه مجازی" فست ملک رونمایی شد " را اعلام کرد.  
    در صفحه پنجم، تیتر " تکمیل فاز اول مصلی تهران در سال 97 " به عنوان خبر اول صفحه آمده است، گزارش این صفحه جنبه‌های نوین از روح معماری مدرن با تیتر " ویلایی که از اقامت در آن لذت می‌برید " معرفی شده است و در ستون این صفحه اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکتهای تعاونی آهنگران پروفیل سازی ایران در نشستی با رئیس اتاق تعاون بزرگترین چالشهای این اتحادیه  را با تیتر " بیش از 95 درصد قوانین بخش تعاون، عملیاتی نشده است  " مطرح و مورد شور قرار دادند.
    در صفحه پایانی هفته نامه الکترونیک عصرساختمان انواع کالاها و برندهای فعال صنعت ساختمان معرفی شده‌اند،Home Brand  با رویکرد معرفی ویژگی‌های محصولات و برندهای ساختمانی، دکوراسیون داخلی، تاسیساتی و ... قصد دارد گامی موثر در معرفی صحیح و آنلاین محصولات بردارد. در آینده از Home Brand بیشتر برایتان خواهیم گفت.
    شرکت‌ها و متقاضیانی که تمایل به معرفی محصولات خود در این صفحه دارند می‌توانند با شماره 88926000 با ما در عصرساختمان و صفحه اختصاصی هوم برم در تماس باشند. 
    برای دسترسی به نسخه کامل هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار