مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد:

استقرار کمیته راستی‌آزمایی هولوگرام‌های فروخته شده در اداره املاک شهرداری

عصر ساختمان- معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران از استقرار کمیته راستی‌آزمایی هولوگرام‌های فروخته شده در اداره املاک و مستغلات خبر داد.

استقرار کمیته راستی‌آزمایی هولوگرام‌های فروخته شده در اداره املاک شهرداری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، سمیع‌الله حسینی مکارم در رابطه با درآمدزایی در شهرداری تهران گفت: هزینه‌های مستمرغیر قابل اجتنابی مثل نگهداشت شهر و حقوق کارمندان وجود دارد که باید حتما مقداری از بودجه به این دو مورد اختصاص پیدا کند.

    وی ادامه داد: راه‌های زیادی برای درآمدزایی داریم، مثل شهرسازی و معماری که تاکنون 70درصد از درآمدها از این بخش تامین شده است.

    معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران اضافه کرد: راه دیگر، استفاده از منابع درآمدهای پایدار  و انتقال دارایی‌ها است که هنوز اجرایی نشده است. اگر درآمدهای حاصل از آن‌ها واقعی شود طبعا می‌توانیم برنامه‌هایی که در سال جاری داریم را جلو ببریم.

    او با اشاره به اینکه ما راهکار‌های جدیدی برای توسعه شهر داریم، اظهار کرد: برنامه ما این است که پروژه‌های شهری در زمینه‌های مختلف اعم از حمل و نقل ترافیک، فنی _عمرانی، فرهنگی و اجتماعی را از طریق مشارک مردم جلو ببریم و بسترهای آن در حال فراهم شدن است.

    مکارم در پاسخ به این سوال آیا این راه‌حل‌ها عملی خواهد شد یا روی کاغذ می‌ماند، گفت: بسیاری از این اقدامات جزو مصوبات بودجه سال 96است و باید حتما اجرا شود. البته ما هنوز موارد مشخصی برای این امر نداریم. تازه بر سرکار آمده‌ایم، مشارکت مردم در طی یک فرایند انجام خواهد شد.

    معاون مالی و اقتصادی شهر ادامه داد: باید پروژه‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری تعریف و متناسب با آن‌ها فراخوان زده شود و سرمایه‌گذار پیدا کنیم.

    او با بیان اینکه برای کم‌کردن هزینه‌ها از پروژه‌های عمرانی کم نکرده‌ایم، اضافه کرد: با پیمانکاران صحبت کرده‌ایم که کار خودشان را ادامه بدهند و مطالباتشان  از طریق تهاتر ملک یا از طریق بودجه‌هایی که در تعهد ما قرار دارد، تامین خواهد شد.

    مکارم همچنین در رابطه با تخلفات صورت گرفته در معاونت اقتصادی مالی شهردار گذشته گفت:کمیته‌ راستی‌آزمایی در اداره کل املاک مستقر شده است تا هولوگرام‌های واگذار شده را بررسی کنند.اگر در فروش هولوگرام‌ها خلافی رخ داده شود حتما به شهر بازگردانده می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار