مدیران خودروعصر اعتبار

حکم وزیر کشور به شهرداران «نسیم شهر» و «قدس» ابلاغ شد

عصر ساختمان- تهران- حکم وزیر کشور به عباس شوندی، شهردار «نسیم شهر» و مسعود مختاری ، شهردار «قدس» ابلاغ شد.

حکم وزیر کشور به شهرداران «نسیم شهر» و «قدس» ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، سید محمد علی افشانی، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، بعد از ظهر سه شنبه حکم  وزیر کشور به عباس شوندی، شهردار «نسیم شهر» و مسعود مختاری ، شهردار «قدس» را ابلاغ کرد.

    عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکم مسعود مختاری، شهردار قدس، خطاب به وی آورده است: در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر قدس و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار شهر قدس منصوب می نمایم.

    همچنین در حکم عباس شوندی نیز، آمده است: در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهرنسیم شهر و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار نسیم شهر منصوب می نمایم.

    در بخش دیگر از این احکام، وزیر کشور خطاب به شهرداران قدس و نسیم شهر، در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری را خواستار شد.

    نسیم‌شهر، مرکز بخش بوستان شهرستان بهارستان در در 35 کیلومتری جنوب‌غرب شهر تهران است.

    قُدس نیز مرکز شهرستان قدس در کیلومتر 20 بزرگراه فتح است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی