مدیران خودروعصر اعتبار

۲۶هزار واحد مسکن مهر استان تهران تا ابتدای زمستان تحویل می‌شود

عصر ساختمان- معاون عمرانی استانداری تهران از تکمیل و تحویل ۲۶ هزار واحد مسکن مهر به مردم در ۲ شهر پرند و پردیس تا ابتدای فصل زمستان خبر داد.

۲۶هزار واحد مسکن مهر استان تهران تا ابتدای زمستان تحویل می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، حسن کرمی عصر دوشنبه در حاشیه شصت و نهمین جلسه شورای مسکن استان تهران در سالن اجتماعات استانداری گفت: کار اتصال انشعابات آب، برق و گاز 26 هزار واحد مسکن مهر در 2 شهر پردیس و پرند آغاز شده و تا پایان فصل پاییز به اتمام می رسد.

    وی تکمیل مراکز آموزشی و مدارس در حال ساخت این 2 شهر را نیز از اولویت های استانداری تهران عنوان و تصریح کرد: به محض تکمیل بنای این مراکز کار اتصال انشعابات آب و برق آنها آغاز می شود تا برای سال تحصیلی آینده آماده بهره برداری و استفاده دانش آموزان شود.

    به گفته کرمی، تلاش دولت بر این است که تا پایان سالجاری تمامی مسکن های مهر استان تهران آماده بهره برداری و کلید آن به مردم تحویل داده شود.
    وی هدف از برگزاری این جلسه را حل مشکلات پروژه مسکن مهر در شهرهای پردیس و پرند عنوان کرد و ادامه داد: استاندار جدید تهران نیز در این جلسه حضور یافت و در جریان روند ساخت و تحویل پروژه مسکن مهر استان قرار گرفت.

    معاون عمرانی استاندار تهران به مصوبات این جلسه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شد که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه(26 و 27 مهر) این هفته تیمی متشکل از مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران برای بررسی و رفع مشکلات پروژه مسکن مهر به 2 شهر پردیس و پرند اعزام شوند.

    براساس این گزارش، شصت و نهمین جلسه شورای مسکن استان تهران به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار جدید تهران و مدیران دستگاه های اجرایی استان عصر دوشنبه در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی