مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

خدمات شهری در پردیس به زودی بهتر می شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه به دلیل وجود مشکلات خدمات شهری در پردیس شرمنده ساکنان هستیم گفت: از طریق شهرداری و همچنین راه اندازی واحد خدمات در شرکت عمران، این مسائل را حل می کنیم.

خدمات شهری در پردیس به زودی بهتر می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سعید غفوری اظهار کرد: از دو کانال بحث خدمات شهری را در پردیس پیگیری می کنیم؛ اول اینکه یک تفاهم نامه را با شورای شهر پردیس درخصوص زونهای آماده شده منعقد کردیم که شهرداری بخصوص در نقاط محله محور خدمات بدهد.

    وی افزود: شاید منابع مالی ما محدود باشد ولی از دارایی هایی که در اختیارمان است از جمله زمین، با شهرداری و شورای شهر پردیس تهاتر می کنیم که خدمات شهری ارایه دهند.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه به این موضوع هم اکتفا نکردیم گفت: با توجه به اینکه بعد از افتتاحهای مکرر در فازهای 11، 8 و بخشی از فاز 5 متقاضیان ساکن شده یا در حال سکونت هستند، در حال راه‌اندازی واحد خدمات شهری در شرکت عمران هستیم که انشاءالله بتوانیم مسائلی که مردم این روزها با آن درگیر هستند و خود ما نیز از این موضوع شرمنده هستیم حل کنیم.

    غفوری با اشاره به وظایف سایر دستگاههای مرتبط در پردیس گفت: به طور مثال وقتی مدرسه ای را می سازیم آموزش و پرورش اتصال انشعابات آن را تسریع کند. اگر هم بحث مبالغ برای انشعابات مطرح است با اینکه جزو وظایف ما نیست رایزنی کرده ایم که دستگاههای خدمات رسان به آنها تخفیف بدهند یا مبالغ را تقسیط کنند. همچنین ما پذیرفته ایم به صورت تهاتر از طریق زمینهای خود به بحث هزینه های انشعابات برای مدارس، مساجد، کلانتری و سایر خدمات کمک کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی