مدیران خودروعصر اعتبار

شهرداران ۵۰ درصد از شهرهای استان یزد ابقا شدند

عصر ساختمان- مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری یزد با بیان این که شهرداران ۵۰ درصد از شهرهای استان ابقا شده‌اند، اظهار کرد: ادامه کار این افراد در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر به دلیل ارائه خدمات نوین و شایسته و رضایتمندی مردم است .

شهرداران ۵۰ درصد از شهرهای استان یزد ابقا شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، «محمود شاکری شمسی» در نشستی که با حضور مسئولان بافق و به منظور ابلاغ حکم ابقای شهردار بافق برگزار شد، در سخنانی از شهرداران و اعضای شورای اسلامی در ادوار گذشته بویژه اعضای شورای اسلامی دوره چهارم تقدیر کرد و گفت: شهرداران در بافق منشا خیر و برکت بودند و امروز بافق به شهری توسعه یافته و پیشرو تبدیل شده و این تغییرات قابل لمس در یکی دوسال اخیر بیشتر نمود پیدا کرده است .

    وی با بیان این که در 50 درصد از شهرهای استان یزد شهرداران ابقا شدند، افزود: ادامه کار این افراد در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر به دلیل ارائه خدمات نوین و شایسته و رضایتمندی مردم است .

    وی پیشرفت امروز شهر بافق را قابل قیاس با گذشته ندانست و ابراز امیدواری کرد: در شورای اسلامی دوره پنجم  با همت و همکاری شهردار با تجربه، گامهای راسخ وموثرتری درراستای توسعه و آبادانی بیشتر شهربافق برداشته شود .

    شاکری شمسی همچنین گرایش مردم به شهرداری های استان را سرمایه ارزشمند دانست و بیان کرد: این امر نشانگرعملکرد خوب مجموعه شهرداری و عشق به مردم و مشارکت دادن شهروندان در اجرای پروژه هاست .

    این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  شهروند محوری یک علم جدید شهرداری است که باید مردم در پروژه‌ها ورود داده شوند که خوشبختانه این اتفاق در شهر بافق افتاده و مردم در برگزاری جشنواره های نوروزی و تابستانی مشارکت چشمگیرداشتند .

    مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد افزود: مشارکت فکری مردم باعث می شود که آنها پروژه عمرانی و خدماتی را حاصل تفکر و اندیشه خود بدانند و در اجرا و حفظ و نگهداری آن کوشا باشند .

    وی اجرای طرح پارک آبشار را زبانزد خاص و عام و افتخار استان یزد خواند و گفت: برنامه ریزی، هدف گذاری، کارشناسی، بهرگیری از مشارکت مردم و خرد جمعی اگر باشد اجرای تمام پروژه ها و طرخ ها عمرانی با موفقیت به سرانجام می رسد و جلب رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت .

    وی به یک میلیون و 100 نفر جمعیت استان یزد اشاره و تصریح کرد: قریب به 85 درصد از مردم در مناطق شهری سکونت دارند که 117 نفر عضو شورا  و 21 شهردارآماده خدمت به شهروندان هستند .

    این مسئول ضمن تبریک ابقای نوروززاده به عنوان شهردار، گفت: لزوم و ضرورت برای توسعه استفاده کردن از تجربیات شهرداران و اعضای سابق و اسبق شورای اسلامی شهر است .

    در پایان این جلسه توسط مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد، حکم ابقا «سیدعلی نوروززاده» شهردار بافق قرائت شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو