مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن مهر پردیس امسال تمام نمی‌شود

نصب انشعابات کُند است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: اگر دستگاه‌های خدمات رسان در نصب انشعاب خدمات زیربنایی همکاری کنند، روند تکمیل واحدها سرعت می گیرد.

نصب انشعابات کُند است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سعید غفوری درباره روند افتتاح واحدهای باقی مانده مسکن مهر پردیس گفت: در چند ماه اخیر در فازهای 11 و 8، روند ساخت و سازها رشد خوبی داشته است.

    وی ادامه داد: متأسفانه دستگاه‌های خدمات‌رسان روند کندی برای نصب انشعاب و خدمات زیربنایی در پیش گرفتند و تا انشعاب آب، برق و ... کامل نشود، نمی‌توانیم محوطه‌سازی را انجام دهیم.

    غفوری با بیان اینکه در بسیاری از فازها پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داریم، افزود: 35 هزار واحد تا مرحله نازک کاری پیش رفته و علاوه بر این، 22 هزار واحد دیگر نیز تکمیل شده و آماده تحویل است؛ در 22 محله هم آماده سرمایه‌گذاری مشترک با بخش خصوصی هستیم.

    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره مشکلات فاز 9 پردیس ادامه داد: فاز 9 پردیس از گذشته با مشکل ناپایداری دیواره ها روبه رو بوده که قرارداد بهسازی دیوارها بسته شده است و ظرف 15 روز آینده شاهد افتتاح واحدها در این بخش خواهیم بود.

    غفوری درباره نگرانی برخی از افرادی که بعد از گذشت چند سال از واریز پول و ثبت نام به مرحله انتخاب واحد نرسیده اند، تصریح کرد: علت این موضوع داشتن معارض بود که این واحدها نیز مراحل پایانی قضایی را طی می کند.

    وی تأکید کرد: تا زمانی که مسئله معارضان حل نشود، شرکت عمران نمی تواند در این واحدها اقداماتی انجام دهد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: مسئله دیگر در این فاز، پیمانکارانی هستند که صلاحیت ساخت و ساز را ندارند و تلاش می کنیم این فاز را به پیمانکاران خوشنام دهیم و اگر این مشکلات برطرف شود تا پایان سال تخصیص واحدها را خواهیم داشت.

    غفوری افزود: متأسفانه بیشترین بحث معارضان ما با 3 هزار و 600 واحد در فاز 8 و چند هزار واحد نیز در فازهای 5 و 9 جدید است که برای برطرف شدن مشکل تلاش می کنیم.

    وی ادامه داد: دستگاه متولی باید خدمات شهری را ارائه دهد و اگر سرعت نصب انشعاب به اندازه ساخت و ساز ما بود خیلی زودتر این واحدها تکمیل و تحویل می شد.

    غفوری با بیان اینکه نیمی از کار امسال تمام و بقیه در نیمه اول سال آینده تکمیل می شود، افزود: در یک ماه گذشته بحث اصلی ما نصب علمک گاز است و اگر انشعاب ها نصب شود افتتاح هم زودتر انجام می شود.

    وی با بیان اینکه خدمات شهری ضعیف است، گفت: در فازهای 11 و 8 دو قرارداد بزرگ خدمات شهری امضا کردیم و علی‌رغم اینکه جزء وظایف ما نیست اما بر عهده گرفتیم تا مسائل و مشکلات مردم پیچیده تر نشود.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس تأکید کرد: بسیاری از واحدها خدمات زیربنایی دارند اما خدمات شهری از جمله معابر و ... که سکونت پذیری را در این محله ها تشویق کند، وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی