مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تشریح کرد

اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در پروژه پیرایش و بهسازی بازار شهر ری

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در محور شهرری گفت: میدان و پیاده راه این محور به طول ۱۵۰۰ مترمربع بهسازی شده است.

اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در پروژه پیرایش و بهسازی بازار شهر ری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عیسی علیزاده افزود: پرژه بهسازی و ساماندهی نما و منظر پیاده راه حرم شریف عبدالعظیم حسنی در محدوده میدان حرم عبدالعظیم حسنی، پیاده راه حرم، میدان کوچک حرم، کوچه ادیب کاشانی و کاروانسرای شاه عباسی انجام می شود.

    وی با اشاره به اینکه در این محدود 43 بلوک ساختمانی وجود دارد که در مجموع 408 کاربر دارد و 381 کاربر آن در همکف است،گفت: در حال حاضر ساماندهی کرکره کاربران 141 دهنه مغازه به متراز 1692 متر مربع صورت گرفته است.

    علیزاده با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته جلسه متعدد با کاربران برگزار شده و اطلاع‌رسانی به آن‌ها صورت گرفته است،اظهارکرد: برای بهبود اقدامات این محور 99 نشست با کاربران انجام شد و در نهایت 1542 مکاتبه با آنها صورت گرفت و 44 برگ توافقنامه تنظیم شد و در نهایت در 195 نشست با پیمانکاران و 57 نشست با مراکز و سازمان،فعالیت‌های بهسازی صورت گرفت.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درمورد سایر اقدامات صورت گرفته در این محدوده به ساماندهی تابلو و سایبان کاربران اشاره کرد و گفت: 184 تابلو و 95 سایبان تا به حال ساماندهی شده است علاوه بر این بهسازی و مرمت نما شامل آجرکاری به متراژ 2950 مترمربع، سنگ کاری 1090 مترمربع، دیوارچینی 1070متر مربع، سیمانکاری 1740 مترمربع، لایه‌برداری 1410مترمربع، ساخت در و پنجره 310مترمربع، تعویض شیشه 1020 مترمربع و فوندانسیون و اجرای ستون 139 پایه انجام شده است.

    به گفته دکتر علیزاده پیرایش و حذف زوائد بصری یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این محدوده است که شامل تابلوهای فرسوده، کرکره فرسوده، کانال کولر، کانال آبی، کولر گازی و سایبان می‌شود که به ترتیب 4130 مترمربع، 1962 مترمربع، 162 متر طول، 30 عدد، 29 عدد و 32 عدد است.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مورد ساماندهی تاسیسات شهری گفت: در این پیاده راه 2750 متر طول کابل برق، 2030 متر طول کابل مخابرات، 31 عدد جعبه برق، 28 عدد جعبه مخابرات و 21 علمک گاز ساماندهی شد.تزیینات نمای موجود در محور پیاده راه شهرری یکی دیگر از اقدامات سازمان زیباسازی در این محدود است.

    علیزاده  ادامه داد: در مجموع 711 مترطول مقرنس، 2255 متر مربع مشبک کاری و 91 متر مربع کاشی کاری در این محور انجام شده است.

    وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات صورت گرفته تا این زمان پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذر ماه بتوان از این پیاده راه بهربرداری کامل کرد، گفت: در حال حاضر 67 درصد کار به سرانجام رسیده است.

    به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تمام این اقدامات صورت گرفته در این محور شامل کاروانسرای شاه عباسی نبوده و برای این بخش اقدامات جداگانه ای صورت گرفته است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، علیزاده در مورد این بخش مهم تاریخی گفت: کارونسرای شاه عباسی متعلق به دوره صفویه است که به این دلیل که فاقد تزیینات کاشی است احتمال اینکه مربوط به دوره سلجوقی باشد نیز است. این کارونسرا از سوی میراث فرهنگی ثبت ملی شده است بنابراین اقداماتی که در آن صورت خواهد گرفت با هماهنگی میراث فرهنگی باید باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار