مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران عنوان کرد

پایدارسازی درآمدهای شهرداری تهران از اولویت‌های مدیریت شهری

عصر ساختمان- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید براینکه پایدارسازی درآمدهای شهرداری تهران ازاولویت های مدیریت شهری است، گفت: توزیع قبوض معوقه عوارض پایدار از ابتدای شهریورماه انجام شده و شهروندانی که قبوض معوقه برای آنها ارسال شده تا۳۰ مهرماه، مهلت پرداخت دارند.

پایدارسازی درآمدهای شهرداری تهران از اولویت‌های مدیریت شهری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حسینی مکارم با تاکید بر پایدارسازی درآمدهای شهرداری به عنوان یکی ازاولویت های مدیریت شهری اظهارکرد: به منظور مشارکت حداکثری وصول درآمدهای پایدار، برای همشهریانی که در سال های قبل موفق به پرداخت عوارض ملک خود نشده اند، قبوض معوقه عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند ارسال شده است.


    معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: ملاک محاسبه مبالغ موجود در قبوض، براساس عوارض سال1395و بر مبنای دفترچه ارزش معاملاتی املاک متعلق به سال1393است که با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر تهران در صورت عدم پرداخت عوارض تابلو و بهای خدمات مدیریت پسماند ، بدهی های مذکور بر اساس آخرین تعرفه محاسبه می شود. بر همین اساس مبلغ بهای خدمات و عوارض تابلو تا پایان سال1395 به صورت علی الحساب  بوده که پس از تعیین نرخ تصویبی سال1396 به روزآوری و در قبوض آتی اعلام می شود.


    حسینی مکارم با اشاره به وضعیت درآمدهای شهرداری که از طریق پرداخت قبوض شهروندان انجام می شود، گفت: قبوض مذکور شامل بدهی معوق شهروندان تهرانی است و عوارض و بهای خدمات سال جاری درآن گنجانده نشده و از طرق مختلف قابل پرداخت است.


    وی در ادامه گفت: یکی از راه های پرداخت غیرحضوری قبوض، پرتال شهرداری تهران به نشانی www.Tehran.ir است. همچنین پرداخت قبوض از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، سامانه تلفنی 137شهرداری تهران، کلیه شعب بانک ها و سایر سامانه های پرداخت اینترنتی با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت امکان پذیر است.


    بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه درآمدهای پایدار ازجمله عوارض نوسازی، کسب و پیشه، تابلوهای صنفی، خودرو و بهای خدمات مدیریت پسماند را مناسبترین منابع درآمد شهرداری ها برای توسعه و عمران شهر و ارائه خدمات مطلوب تر  برشمرد و در پایان اظهار امیدواری کرد، شهروندان تهرانی در فرصت محدود اعلام شده، با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض در آبادانی و عمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را  نیز در رسیدن به این امر یاری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار