مدیران خودروعصر اعتبار

پایان طرح مسکن مهر در کشور نیازمند ۵۶ هزار میلیارد ریال اعتبار

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: تکمیل و پایان یافتن طرح واحدهای باقی مانده مسکن مهر در کشور ۵۶ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پایان طرح مسکن مهر در کشور نیازمند ۵۶ هزار میلیارد ریال اعتبار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی روز دوشنبه در شورای مسکن مهر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:هم اینک 235 هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شده است، ولی به دلیل نبود امکانات زیرساختی امکان تحویل و سکونت در این واحدها فراهم نیست.
    به گفته وی،از ابتدای طرح مسکن مهر تاکنون 270 هزار میلیارد ریال اعتبار برای زیرساختها و تکمیل واحدها هزینه شده است.
    اصغری مهرآبادی ادامه داد: تخصیص پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تامین زیرساخت های مسکن مهر در کشور در شهریورماه امسال مصوب شد که تاکنون یکهزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
    وی افزود: طرح مسکن مهر با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال 95 به اتمام می رسد و تمامی دو میلیون و 220 هزار واحد مسکن مهر در کشور به متقاضیان واگذار می شود.
    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تصریح کرد: تاکنون حدود یک میلیون و 850 هزار واحد مسکن مهر در یکهزار و 100شهر کشور به اتمام رسیده است.
    اصغری مهرآبادی گفت: همزمان با ایام مبارک ده فجر 150 هزار واحد افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.
     همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر یکهزار و 150 واحد مسکن مهر چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی