مدیران خودروعصر اعتبار

۷۶۰۰ واحد آماده است؛ آب و برق نیست

دست پردیس در پوست گردو!

عصر ساختمان- در حال حاضر ۷۶۰۰ واحد مسکن مهر پردیس آماده افتتاح است اما به دلیل آنچه کم کاری و عدم اتصال انشعابات توسط شرکتهای آب و برق اعلام شده، عمران پردیس نمی‌تواند محوطه سازی کند و واحدها را تحویل دهد.

دست پردیس در پوست گردو!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، به دنبال 6 افتتاح پی در پی مسکن مهر که از اواخر سال گذشته در پردیس کلید خورد، تا کنون حدود 21 هزار واحد مسکن مهر از مجموع 85 هزار واحد افتتاح شده و به نوعی می‌توان گفت سرعت آماده سازی واحدهای مسکونی بالا رفته است اما دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز به کندی خدمات ارایه می‌دهند و به همین دلیل آماده‌سازی و محوطه سازی معطل این دستگاه‌ها مانده است.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این خصوص گفت: حدود 7600 واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل است. در فازهای 8 و 11 واحدهایی آماده شده اما در انتظار کمک دستگاه‌های خدمات رسان در اتصال انشعابات آب و فاضلاب هستیم. خصوصا در روزهای اخیر نصب علمک به مشکل تبدیل شده است و فکر نمی کردیم شرکت گاز این روزها دست ما را در پوست گردو بگذارد.

    وی با بیان اینکه شبکه های اصلی آب، برق، گاز و مخازن اصلی را خودمان احداث می کنیم گفت: با این وجود نمی توانیم تا قبل از اینکه انشعابات وصل شود به بحث محوطه سازی و آماده سازی برویم. اگر این کار را انجام دهیم کندمان و هزینه های مجدد به پروژه ها تحمیل می شود. لذا انتظارمان این است با سرعتی که در ساخت و سازها در فازها و  زونهای مختلف پردیس ایجاد شده، دستگاههای خدمات رسان نیز خود را هماهنگ کنند.

    مترو پردیس منتظر تامین اعتبار

    غفوری همچنین درخصوص آخرین وضعیت مطالعاتی مترو پردیس گفت: بحث مطالعاتی مترو تهران ـ پردیس تقریبا رو به اتمام است و موضوع اتصال خطوط به شهر تهران نهایی شده است. صحبتهای خوبی با سازمان برنامه و بودجه کرده ایم. در حال حاضر مساله اصلی نحوه تامین اعتبار است. در حال گرفتن ردیف هستیم و شاید هم فاینانسر داخلی یا خارجی برای مترو پیدا کنیم تا در روند اجرای پروژه دچار وقفه نشویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی