مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید:

تحویل قراردادهای ضد جعل مسکن مهر آغاز شد

خلع ید برخی انبوه سازان

عصر ساختمان:عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تحویل قراردادهای ضد جعل مسکن مهر شهر پردیس آغاز شد گفت:برخی از انبوه سازان در گذشته موفقیت چندانی در پیشرفت واحدهای مسکن مهر کسب نکرده بودند که همین موضوع باعث شد در همان سال های گذشته پروژه از آنها گرفته شود.

تحویل قراردادهای ضد جعل مسکن مهر آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، حبیب‌الله طاهرخانی، در پاسخ به این سئوال که برخی از متقاضیان علیرغم واریز کل مبلغ قرارداد از سال 91 و 92 هنوز قراردادی ندارند گفت:تحویل قراردادهای مسکن مهر از روز شنبه هفته جاری در شهر پردیس آغاز شده و متقاضیان به تدریج برای امضاء قرارداد دعوت می شوند.

    وی با تاکید بر اینکه این قراردادها با درصد امنیتی بالا تهیه شده و ضد جعل است ادامه داد: جعل برخی قراردادهای مسکن مهر باعث شد تا قراردادهای جدیدی با درصد امنیتی بالا تهیه و از هفته جاری در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار بگیرد.

    طاهرخانی گفت: انتخاب واحدهای مسکن مهر تسریع شده است اما مشکلی که داشتیم باعث شده بود که انتخاب واحد کاهش یابد بنابراین به 60 هزار صورتجلسه انتخاب واحد رسیده‌ایم و از هفته جاری فرایند تحویل قراردادها به متقاضیان مسکن مهر پردیس شروع شود.

    *خلع ید برخی انبوه سازان مسکن مهر

    عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این سئوال که آیا به تازگی به دلیل کندی کار انبوه ساز و یا پیمانکاران مسکن مهر خلع ید شده اند تصریح کرد:به تازگی این موضوع اتفاق نیافتاده است اما در گذشته مواردی از انبوه سازان داشتیم که پیشرفت کار آنها در برخی از فازهای مسکن مهر زیر 40 درصد بود به همین دلیل شرکت عمران به آنها اخطار داده و پروژه را از آنها گرفته و به پیمانکارانی که موفق بودند و فعالیت آنها بیش از 70 درصد پیشرفت داشت داده شد.

    به گفته وی،پروژه مسکن مهر در شهر پردیس قطعا در سال 95 به اتمام می رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی