مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ساخت مسکن مهر قرار بود با آورده مردمی باشد

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت تاکید فراوانی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام دارد و مسکن مهر از طرح‌های جدی دولت است.

ساخت مسکن مهر قرار بود با آورده مردمی باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری فارس، احمد اصغری‌مهر‌آبادی امشب در شورای مسکن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دولت تاکید فراوانی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام دارد و مسکن مهر از طرح‌های جدی دولت است که باید زودتر تمام شود که در این راستا تمامی نهادهای همکار باید همکاری لازم را داشته باشند.

    وی افزود: دولت قصد دارد تا در سال 95 مسکن مهر به پایان برسد و با تسهیلاتی که دولت برای کمک به بخش‌های مختلف مسکن مهر از جمله خدمات روبنایی، زیربنایی و ساخت دیوار حائل در نظرگرفته امیدواریم که هرچه زودتر کار ساخت مسکن مهر به پایان برسد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح کشور 2 میلیون و 226 هزار واحد مسکن مهر داریم که یک میلیون و 750 هزار واحد به اتمام رسیده ‌است، گفت: ‌مابقی تقریبا 370 هزار واحد است.

    وی ادامه داد: 100 هزار واحد از این واحدها جزء خود مالکان و بافت‌های فرسوده است و 270 هزار واحد دیگر می‌ماند که باید تعیین تکلیف شوند.

    مهر‌آبادی اضافه کرد:‌ دولت سعی دارد تا هرچه سریع‌تر کار ساخت واحدهای باقیمانده را به اتمام برساند و تاکنون مبالغی را به عنوان کمک بلاعوض در برخی پروژه‌های مسکن مهر پرداخت کرده است در حالی که قرار بود از ابتدا این هزینه‌ها از محل آورده مردمی باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی