مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تهران:

تعصبات دستگاهی مانع همکاری شهرداری با سازمان محیط زیست بود

عصر ساختمان- محمدعلی نجفی با اشاره به تفاهم شهرداری تهران با سازمان حفاظت محیط زیست برای احیای پارک پردیسان، گفت: اختلاف نظرها و تعصبات دستگاهی باعث شده بود تفاهمات قبلی به نتیجه نرسد.

تعصبات دستگاهی مانع همکاری شهرداری با سازمان محیط زیست بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم‌نامه احیاء و بهسازی پارک طبیعت پردیسان میان سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری تهران گفت: این جلسه یکی از نشانه‌های تعامل بین شهرداری و دولت تلقی می‌شود. در همین چند هفته گذشته موارد متعددی از همکاری‌های بین بخشی بین شهرداری و دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و اولین توافقنامه رسمی که امضا می‌شود با سازمان محیط زیست است و امیدواریم یک کار زیست محیطی اساسی برای شهر تهران انجام شود.

    محمدعلی نجفی افزود: هدف از این تفاهمنامه بهسازی و استفاده بهینه از پارک زیست محیطی پردیسان است. استفاده بهینه و مطلوب به مسائل زیست محیطی و علاوه بر آن فرهنگی و اجتماعی بر می‌گردد.

    وی ادامه داد: ظرفیت‌های ارزشمندی وجود دارد که می‌توان از آن هم برای تفریح مردم و فرح اجتماعی استفاده کرد و هم برای دانشجویان و دانش‌آموزان و اهل تحقیق و کارهای پژوهشی بهره برد چرا که گونه‌های گیاهی و جانوری متنوعی در این پارک هست.

    شهردار تهران گفت: امید داریم که با کمک سازمان محیط زیست بتوانیم پارک را به وضعیت مطلوب در بیاوریم تا شهروندان تهرانی حداکثر بهره‌وری را در چهارچوب حفظ محیط زیست و اصول علمی داشته باشند.

    وی تاکید کرد: تعامل در اداره و مدیریت پارک از مدت‌ها قبل بین محیط زیست و شهرداری تهران مطرح بوده اما هیچ وقت جنبه جدی و عملی نگرفته و اختلاف نظرها و تعصبات دستگاهی باعث شده به نتیجه نرسد.

    نجفی گفت: هم بخش سازمان فضای سبز شهرداری و هم شهرداری منطقه مورد حمایت و تأکید قرار می‌گیرند که در ارتباط با طرح جامع پارک اولویت قائل باشند و ظرف مدت کوتاهی این تغییرات رخ بدهد و مردم شاهد تحولی در این منطقه باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار