مدیران خودروعصر اعتبار

بیستمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان(۵)

تجهیزات نوین سازه ای نیازمند حمایت تمام بخش هاست

عصر ساختمان- حضور ما در نمایشگاه صنعت جامع ساختمان اصفهان بیشتر جنبه فرهنگ سازی دارد.

تجهیزات نوین سازه ای نیازمند حمایت تمام بخش هاست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    نجارزادگان مدیرعامل شرکت طراحان سازه ایمن در گفتگو با پایگاه خبری «عصر ساختمان» در خصوص حضور در بیستمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان گفت: ایزولیتور یک محصول خارجی است که به عنوان سامانه ای پوششی لاستیکی بین فنداسیون و عناصر سازه ای (زیر ستون ها) تعبیه می شود، و از این طریق از شدت و تکان های شدید زلزله جلوگیری می کند و عمر مفید آن به اندازه عمر ساختمان است.
    وی ادامه داد: هدف از حضور شرکت ما در نمایشگاه صنعت جامع ساختمان اصفهان فقط فروش و بازاریابی نیست و از این جهت حائز اهمیت است که بتوان از طریق معرفی محصول مورد نظر به جامعه مهندسان و کارفرمایان فرهنگ سازی مفیدی در جهت مقاوم سازی ساختمان در برابر پدیده ی طبیعی زلزله صورت گیرد. و همچنین موارد استفاده آن بیشتر در بیمارستان ها و متروی شهری و اصولا مکان های با درجه اهمیت بالا می باشد. هدف اصلی تولید این محصول حفظ سازه در برابر زمین لرزه های مخرب می باشد.
    نجارزادگان در مورد حمایت بخش دولتی از محصولات نوین ساختمانی عنوان کرد: متاسفانه حمایت های صورت گرفته تا به امروز چندان که باید نتوانسته است در معرفی این نوع محصولات سازه ای مفید واقع شود، و به اعتقاد بنده می بایست سیاست ها کلان دولت و در راس آن وزارت راه و شهرسازی می بایست در راستای سوق دادن جامعه انبوه سازان و سازندگان سازه های عمومی و کمک به نهادینه شدن استفاده از این نوع متریال ساختمانی باشد. تدوین قانونی در راستای استفاده از محصولات دانش بنیادی همچون ایزولیتورهای سازه ای می تواند در توسعه و تحکیم جایگاه محصولاتی از این دست موثر باشد.
    مدیرعامل طراحان سازه ایمن در پایان گفت: برگزاری در رویدادهای تخصصی همچون نمایشگاه های صنعت ساختمان اصفهان نیز فرصتی مغتنم برای صنعت گران و تولید کنندگان فعال در این حوزه است، تا با ایجاد ارتباطی موثر و مفید با مخاطبین خود در حوزه مهندسی و ساخت و ساز در گسترش بهره گیری از مصالح نوین در بخش طراحی و اجرای سازه گامی هدفمند و رو به جلو برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی