مدیران خودروعصر اعتبار

ایزدی:

بی رغبتی ساکنان بافت‌های فرسوده نسبت به دریافت تسهیلات نوسازی

عصر ساختمان- معاون معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان به دلیل سپرده گذاری در محل صندوق پس انداز یکم از تسهیلات نوسازی بافت فرسوده استقبال نکردند.

بی رغبتی ساکنان بافت‌های فرسوده نسبت به دریافت تسهیلات نوسازی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سعید ایزدی معاون شهرسازی و معماری وزیر راه وشهرسازی  با بیان اینکه استقبال چندانی از تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده تا به امروز نشده است، گفت: به دلیل سپرده گذاری در صندوق پس انداز یکم و مسئله دار بودن سود تسهیلات نوسازی میزان استقبال مردم از آن کم بود.

    وی در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت‌های سازمان مدیریت برای پرداخت یارانه سود تسهیلات و کاهش میزان زمان سپرده گذاری در محل صندوق پس انداز یکم انگیزه متقاضیان را برای دریافت تسهیلات افزایش دهیم.

    ایزدی با اشاره به همکاری بیش از 20 دستگاه در امر نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: تمامی قوای، مجریه، مقننه و قضائیه در امر نوسازی نقش کلیدی دارند و در اکنون با همکاری قوه قضائیه کارگروهی را برای پیشگیری و پیش نگری از گسترش این نواحی راه اندازی و اقدامات گسترده‌ای در این حوزه انجام شد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: همکاری با شهرداری در این بخش افزایش داشته و با تشکیل ستاد باز آفرینی برنامه‌های مشترکی در این حوزه ارائه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی