مدیران خودروعصر اعتبار

آخوندی پروژه مسکن مهر را تا تیر ماه سال آینده جمع‌بندی می‌کند

عصر ساختمان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت مطالبات مردمی در ارتباط با تکمیل پروژه مسکن مهر قرار بر این شد که وزیر راه و شهرسازی این پروژه را تا آخر تیرماه سال ۹۷ جمع بندی و تمام کند.

آخوندی پروژه مسکن مهر را تا تیر ماه سال آینده جمع‌بندی می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم؛ شصدیف بدری اظهار داشت:  با توجه به اهمیت مطالبات مردمی در ارتباط با تکمیل پروژه مسکن مهر قرار بر این شد که وزیر راه و شهرسازی این پروژه را تا آخر تیرماه سال 97 جمع بندی و تمام کند و مسکن‌مهری‌ها تیرماه آینده به خانه‌هایشان برسند.

    وی افزود: ارزیابی‌های اساسی در ارتباط با بهبود وضعیت زیرساخت‌های مسکن‌های مهر انجام شده و با توجه به این که هزینه‌های تمام شده برخی از واحدها بالاست دولت اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته است که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود مشکلات و موانع موجود در اجرای این پروژه هر چه سریع‌تر برطرف شود.

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن‌های مهر در استان‌های مختلف مشکلات خاص خود را دارند که می‌توان از جمله این مشکلات به اجرای پروژه‌های مدارس در اردبیل و برخی مشکلات دیگر در شهرک پردیس اشاره کرد که در دست اقدام و بررسی است.

    بدری بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که سبب بروز مشکلاتی در اتمام پروژه‌های مسکن مهر شده این است که برخی پروژه‌ها در دست تعاونی‌های مسکن بوده و به صورت خصوصی اداره شده است که نیاز است در این زمینه نیز تصمیمات لازم و اساسی اتخاذ شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

    وی تصریح کرد: انتظار ما از صاحبان واحدهای مسکن مهر نیز این است که همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند چرا که برای اتمام این پروژه‌ها تنها کمک دولتی کفاف نمی‌کند و نیاز است که مردم نیز در این زمینه پرداخت مبالغی را عهده‌دار شوند تا بتوانیم مشکلات را در این زمینه حل کنیم.

    نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم در مجلس نیز پیگیری‌های لازم را در این زمینه دارند و این انصاف نیست که مردم فکر کنند ما نسبت به اتمام پروژه مسکن مهر و ارائه خدمات مطلوب به مردم بی‌اعتنا و بی‌توجه هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار