مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی:

سیاست‌های جدید اعطای وام‌مسکن هفته آینده اعلام می‌شود

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر برگزاری هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن با حضور وزیر راه وشهرسازی، شهردار تهران و مدیر عامل بانک مسکن از اعلام جزئیات سیاست‌های جدید اعطای وام مسکن در هفته آینده در این همایش خبر داد.

سیاست‌های جدید اعطای وام‌مسکن هفته آینده اعلام می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حامد مظاهریان تصریح کرد: تامین مالی مسکن یکی از مهمترین پانل‌های تخصصی همایش سیاست‌های توسعه مسکن است که با توجه به حضور مدیران بانک مسکن در این همایش، سیاست‌های نوین اعطای وام مسکن اعلام خواهد شد.

    وی با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای 18 و 19 مهرماه در سالن‌همایش‌های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، هدف از برگزاری آن را اصلاح سیاست‌ها دانست و گفت: برگزاری این همایش فرصتی است تا دولت بتواند ایده‌هایش را برای بخش‌‌‌های مرتبط با حوزه مسکن در یک محیط علمی و دانشگاهی مطرح کند و آماده شنیدن نقدها از محافل تخصصی باشد.

    مظاهریان بیان کرد: همایش سیاست‌های توسعه مسکن که تاکنون 16 دوره آن برگزار شده، تلاشی است تا دولت بتواند ایده‌هایش را برای بخش‌های مرتبط با مسکن در یک محیط علمی و دانشگاهی مطرح کند و آماده شنیدن نقدها از محافل تخصصی باشد. بر همین اساس طی چهارسال گذشته تلاش شد تا این همایش در مکان‌های دانشگاهی و علمی برگزار شود.

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اظهار امیدواری نسبت به جمع‌بندی در خصوص نظام تامین مالی و مسکن اقشار کم‌درآمد، یادآور شد: سیاست زمین، شهرسازی، اقتصادشهر و بازار مسکن در پانل‌های تخصصی در همایش دو روزه سیاست‌های توسعه مسکن با حضور نمایندگان بخش خصوصی مورد واکاوی و جمع‌بندی قرار خواهد گرفت.

    وی با  تاکید بر این موضوع که این همایش با پیش‌فرض اصلاح سیاست‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف اصلی این همایش اصلاح و تدوین سیاست‌های دولت در یک محیط کاملا آزاد و تخصصی است. به همین دلیل پیش‌بینی شده است تا بخش خصوصی در همه پانل‌ها حضور داشته باشد و گفت و گو درباره مسائل بخش مسکن شکل گیرد.

    بازار مسکن نیز یکی دیگر از محورهای این همایش است که برای اولین‌بار با حضور نمایندگان بخش خصوصی، مدیران دولتی و اساتید دانشگاه به تحلیل وضعیت کنونی و آتی بازار مسکن خواهد پرداخت.

    معاون وزیر راه و شهرسازی از حضور شهردار و معاونان شهرداری در هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن خبر داد و گفت: امسال با توجه به نزدیکی دولت و شهرداری، شاهد حمایت شهرداری از این همایش و حتی حضور شهردار در مراسم افتتاحیه خواهیم بود.

    گفتنی است، هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن طی روزهای 18 و 19 مهر ماه سال جاری در مرکز تحقیقات وزارت راه  و شهرسازی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی