مدیران خودروعصر اعتبار

صادرات «زیما سنگ فیدار» به چین، عمان و ایتالیا

عصر ساختمان- محمد مسائلی مدیرعامل «زیما سنگ فیدار» در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری سنگ ایران اظهار کرد: من فعالیت خود را در زمینه تولید سنگ مرمر و مرمریت از سال ۱۳۹۰ آغاز کردم.

صادرات «زیما سنگ فیدار» به چین، عمان و ایتالیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، وی افزود: کشورهایی همچون افغانستان، چین و هند بدون واسطه سنگ های تولیدی اشان را صادر می کنند اما کشور ایران به دلیل مشکلاتی که در فرآوری و تولید دارد هنوز تبدیل به برند نشده و در بسیاری از موارد توانایی صادرات ندارد. برخی کشورها سنگ خام را از ایران می خرند و بعد از فرآوری با قیمتی بالاتر به فروش می رسانند.

    مدیر عامل زیما سنگ فیدار افزود: در زمینه صادرات با کشورهای چین، عمان و ایتالیا همکاری داریم. بر اساس کد تعرفه صادرات، مرمر و مرمریت تولیدی امان را در گروه صادراتیمان قرار دادیم. انجام صادرات و کار با کشورهای دیگر بسیار راحت تر از فروش سنگ به خریداران داخلی است. تنها مشکل ما در صادرات نقل و انتقال پول است.

    مسائلی گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی برای برند شدن و اینکه مشارکت کننده ها نقشی موثر در جهت رشد و توسعه صنعت سنگ کشور داشته باشند بسیار مفید است. نمایشگاه بسترهای لازم برای رقابت مفید فعالان صنعت سنگ را فراهم می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی