مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهرسازی وزارت راه:

اعطای تسهیلات به انبوه‌سازان برای نوسازی بافت‌های فرسوده

عصر ساختمان- ایزدی گفت: انبوه سازان می‌توانند برای نوسازی بافت‌ ناکارآمد شهری از تسهیلات ساخت مسکن با پایین‌ترین رقم نرخ سود استفاده کنند.

اعطای تسهیلات به انبوه‌سازان برای نوسازی بافت‌های فرسوده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزات راه وشهرسازی اظهار کرد: برای اولین بار اعطای تسهیلات خرید مسکن به 8 درصد کاهش پیدا کرد، همچنین علاوه بر نوسازی، خرید و مقاوم سازی ، برای ودیعه مسکن نیز تسهیلات پرداخت می‌ شود.

    وی در ادامه افزود: انبوه سازان می‌توانند برای نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از این تسهیلات ساخت مسکن با پایین‌ترین رقم نرخ سود استفاده کنند.

    ایزدی بیان کرد: برای خرید مسکن در بافت‌های فرسوده  نیز از محل صندوق یکم با نرخ سود 8 درصد تسهیلات خرید و نوسازی پرداخت می‌شود.

    معاون معماری و شهرسازی وزیر راه وشهرسازی در خصوص پرداخت نکردن ودیعه مسکن نیز گفت: اکنون تمام متقاضیان در صورت مراجعه به سایت شرکت معاونت تخصصی و بهسازی شهری می‌توانند معرفی بشوند.

    وی در خاتمه یادآور شد: متقاضیانی که اقدام به نوسازی مسکن کرده اند نیز در مدت زمان انتظار ساخت می‌توانند از این ودیعه استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی