مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن مهر به نیاز دهک‌های ضعیف جامعه پاسخ نداد

عصر ساختمان- رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی گفت: مسکن مهر که برای دهک‌های ضعیف جامعه هدف‌گذاری شده بود، نتواست پاسخگوی نیاز آنها باشد.

مسکن مهر به نیاز دهک‌های ضعیف جامعه پاسخ نداد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شکرچی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بررسی اسناد بالا دستی مسکن مهر توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی انجام شده که طبق این اسناد ساخت دو میلیون واحد مسکن مهر باید انجام می‌شد.

    شکرچی زاده افزود: مقرر شده بود که بازدید میدانی از روند ساخت و ساز مسکن مهر داشته باشیم و مسائل مربوط به این واحدها را مورد بررسی قرار دهیم که متاسفانه شرایط فراهم نشد.

    رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: با استفاده از اطلاعات در دست داشته و نظرات متخصصان حوزه مسکن مهر گزارش 25 صفحه‌ای آماده شده که در آن به مسائل فنی مسکن مهر و آثار اجتماعی و حقوقی آن پرداخته شده است.

    وی با اشاره به اینکه مسکن مهر بسیاری از انتظاراتی را که از ابتدا برای آن پیش بینی شده بود را پاسخ نداد،گفت: دهک‌های ضعیف جامعه برای مسکن مهر هدف گذاری شده بودند، اما این طرح به بخش مهمی از نیاز‌های این دهک‌ها پاسخ نداد.

    رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اظهار کرد:اگرچه مسکن مهر بخش اندکی از نیاز جامعه به مسکن را فراهم کرد،اما به دلیل آنکه در بیرون از شهر‌ها ساخته شد در آمار‌ها آثار تعیین کننده نداشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی