مدیران خودروعصر اعتبار

ششمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد

عصر ساختمان- پنج شنبه ۶ مهر ماه ششمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» در دسترس علاقمندان صنعت ساختمان قرار خواهد گرفت.

ششمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، در ششمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» محمود خواجه نصیر مدیرعامل تامین سرمایه آرمان و ابوالفضل علی آبادی رئیس سابق انجمن پیمانکاران کشور در گزارش " توسعه شهری نیازمند تسویه بدهی دولت" راهکارهای کاهش بدهی دولت و شهرداری به پیمانکاران را بیان می‌کنند. 
    در صفحه دوم عصر ساختمان در خبر اول تیتر "کمبود احداث پارکینگ مکمل ترافیک شهری" آمده است و گفته‌های علی چگنی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی را در گزارش " افزایش 6درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در کشور" منتشر شده است و سمیع الله حسینی مکارم معاون شهردار تهران با تیتر "صدور هولوگرام عوارض ساختمانی متوقف شد" اظهار نظر می‌کند و در ستون این صفحه "شرکت‌های مسکن‌ساز وارد بخش بافت‌های فرسوده شوند"  در مقابل مخاطبین قرار دارد.
    صفحه سوم با خبر " تشکیل کمیته ارتقای ایمنی ساختمان‌های تهران به تصویب رسید "  آغاز می‌شود و در ادامه عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی کشور در مورد "رونق کارگاههای ساختمانی نیازمند رونق ساخت و ساز" می‌گوید و "بهره مندی اقشار ضعیف از تسهیلات صندوق مسکن یکم" را در ستون این صفحه می‌خوانید. 
    در گام بعدی عصر ساختمان در صفحه چهارم و خبر اول خود به "مسکن مهر مازاد به مسکن اجتماعی منتقل می‌شود" پرداخته است و در گزارش اصلی خود دبیر انجمن مشاورین املاک تهران در این صفحه از "نرخ تسهیلات معادله ای پر از ابهام" می‌گوید و  در ستون این صفحه محمد هاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن به معرفی "مرکز کارآفرینی بانک مسکن پل ارتباطی دانشگاه و صنعت" می‌پردازد. 
    در صفحه پنجم، سخنان حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاورین املاک تهران با تیتر "آمار پروانه های ساختمانی رو به رشد است" آمده است، گزارش اول این صفحه در مورد سهم 905 فقره‌ای بخش تعاون از 2500 پروانه ساختمانی صادر شده در تهران با تیتر "سهم پروانه‌های ساختمانی از اقتصاد تعاون" آمده است و در ستون این صفحه "آفریقای جنوبی در ایران ساختمان‌سازی می‌کند"خودنمایی می‌کند. 
    در صفحه پایانی هفته نامه الکترونیک عصرساختمان انواع کالاها و برندهای فعال صنعت ساختمان معرفی شده‌اند،Home Brand  با رویکرد معرفی ویژگی‌های محصولات و برندهای ساختمانی، دکوراسیون داخلی، تاسیساتی و ... قصد دارد گامی موثر در معرفی صحیح و آنلاین محصولات بردارد. در آینده از Home Brand بیشتر برایتان خواهیم گفت. شرکت‌ها و متقاضیانی که تمایل به معرفی محصولات خود در این صفحه دارند می‌توانند با شماره 88926000 با ما در عصرساختمان و صفحه اختصاصی هوم برم در تماس باشند.
    برای دسترسی به نسخه کامل هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار