مدیران خودروعصر اعتبار

هدایت، حمایت و نظارت، خط‌مشی وزارت راه و شهرسازی در قبال سازمان‌های نظام‌مهندسی است

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نشست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان گفت: تعاملات سازنده و ارشادی بین وزارت راه و شهرسازی با سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها در یک فرایند منسجم برای اعتلای مهندسی ساختمان کشور و ارتقای جایگاه مهندسان از جمله اهدافی است که به دنبال آن هستیم.

هدایت، حمایت و نظارت، خط‌مشی وزارت راه و شهرسازی در قبال سازمان‌های نظام‌مهندسی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نشست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و رئیس و اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی استان برگزار شد بر ایجاد حرکت جمعی به منظور ارتقای جایگاه مهندسی ساختمان تأکید شد.

    منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این نشست گفت: خط‌مشی و سیاست وزارت راه و شهرسازی بر سه محور هدایت، حمایت و نظارت شکل‌گرفته که هر سه محور بر بستر قانون استوار است.

    وی عنوان کرد: طی چهار سال گذشته حرکت در مسیر قانون و رعایت حدود و اختیارات قانونی در سازمان‌های نظام‌مهندسی به طور مطلوبی شکل‌گرفته که امید است با یک حرکت جمعی و در راستای اجرای اصول اخلاق حرفه‌ای بستر مناسبی در فضاهای مختلف که بخش مهندسی ساختمان در آن دخیل هستند ایجاد گردد.

    مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد تا با افزایش تعاملات سازنده و ارشادی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها بتوانیم در یک فرایند بسیار منسجم برای اعتلای مهندسی ساختمان کشور و ارتقای جایگاه مهندسان و اعضای سازمان‌ها بکوشیم.

    گفتنی است در این نشست علی عموشاهی رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان نیز گزارشی از اقدامات به عمل آمده در هیئت‌مدیره دوره هفتم ارائه داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار