مدیران خودروعصر اعتبار

هزینه بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان برای تکمیل خدمات مسکن مهر شهر جدید پردیس

عصر ساختمان- شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: ۲۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ۱۶ ماه گذشته برای تکمیل خدمات رو و زیربنایی، آماده‌سازی و بخشی از محوطه‌سازی مسکن مهر این شهر جدید هزینه شده است.

هزینه بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان برای تکمیل خدمات مسکن مهر شهر جدید پردیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، از این مبلغ 20.6 میلیارد تومان از محل تهاتر زمین‌های در اختیار شرکت عمران، 130 میلیارد تومان از محل اوراق خزانه اسلامی، 43.4 میلیارد تومان از محل یارانه مسکن مهر و 20.6 میلیارد تومان از منابع داخلی تأمین شده است.
    شرکت عمران شهر جدید پردیس پیش بینی کرده است که در حال حاضر 2 هزار و 584 اعتبار دیگر برای تکمیل پروژه‌های آماده‌ سازی، محوطه‌ سازی و خدمات زیربنایی و روبنایی از جمله خدمات آموزشی، مذهبی، کلانتری، درمانی، فضای سبز، آتش‌نشانی ،شبکه‌های آب، برق، فاضلاب، اجرای مخازن، اجرای تصفیه‌ خانه فاضلاب، اجرای دکل‌های برق و محوطه‌سازی در این شهر جدید مورد نیاز است.
    آمار تعداد واحدهای افتتاح شده در شهر جدید پردیس حاکی از افتتاح 13 هزار و 915 واحد مسکن مهر در طی 16 ماه گذشته در این شهر است که با احتساب افتتاح 7 هزار و 721 واحد قبلی آن در مجموع تاکنون در این شهر 21 هزار و 636 واحد به بهره برداری رسیده است.
    به گزارش ایرنا ، در پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس قرار است بیش از 80 هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شود که تاکنون بیش از 21 هزار واحد آن افتتاح شده و مابقی به تدریج با تکمیل به متقاضیان واگذار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی