مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تهران:

لزوم تکریم ارباب رجوع در شهرداری

عصر ساختمان- شهردار تهران گفت: انتظار می رود ارتباط شهرداری با مردم شکل واقعی تکریم ارباب رجوع را به سایر سازمان ها نشان دهد و رضایت مردم از این سازمان در بالاترین حد باشد.

لزوم تکریم ارباب رجوع در شهرداری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمدعلی نجفی در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تهران که با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و تمام شهدایی که در راه اسلام جان خود را ارزانی داشتند، شهدای عالی قدر عاشورا، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهارکرد: امسال شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با آغازین روزهای ماه محرم تقارن پیدا کرد و چه تقارن بامعنایی چرا که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آموزگار بزرگ شهادت، شهامت و عدالت بودند و چه آموزگاری بهتر از ایشان که آموزه هایشان سرلوحه برنامه ها و فعالیت های مدارس و دانشگاه ها قرار بگیرد.

    وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مردم ما بیش از هر چیز تحت تاثیر نهضت عاشورا بود، گفت: لحظه لحظه های سپری شده در جبهه و حیات یکایک رزمنده های ما با نام و یاد شهدای کربلا و سرور و سالار شهدا حضرت امام حسین(ع) همراه بود.

    شهردار تهران افزود: امیدوارم در هفته گرامی داشت دفاع مقدس و بعد از آن این خط سرخ شهادت که نقطه آغازین آن عاشورا بود و در طول تاریخ استمرار یافت، مورد توجه، تفسیر و بررسی قرار بگیرد تا راهگشای ما باشد.

    نجفی با بیان اینکه امروز توفیق حضور در کنار خانواده عزیز شهید ارغوانی را داشتم، تصریح کرد: پیش از آنکه واقعه شهادت برای ما آموزنده باشد که جایگاه ویژه خود را دارد راه، روش و منش شهیدان است که باید مورد توجه و عبرت یکایک ما باشد.

    وی با اشاره به اینکه براساس گزارش های رسیده بیش از 42 هزار نفر از اعضای خانواده شهرداری عضو بسیج هستند، گفت: در سازمانی که دو سوم اعضای آن عضو بسیج باشند، علی القاعده آن سازمان باید خوشنام ترین سازمان کشور باشد و خدمات در عالی ترین سطح کیفی ارائه شود. انتظار می رود ارتباط این سازمان با مردم شکل واقعی تکریم ارباب رجوع را به سایر سازمان ها نشان دهد و رضایت مردم از این سازمان در بالاترین حد باشد.

    نجفی ادامه داد: اما متاسفانه این در حالی است که شرایط اکنون اینگونه نیست و انتظار می رود که شما بسیجیان عزیز خود را متناسب با تفکر بسیجی تربیت کنید و علمکردتان موید فرهنگ بسیجی باشد. از طرفی دیگر از شما انتظار می رود تا محیط اطراف خود را با فرهنگ بسیجی عطرآگین کنید.

    شهردار تهران با بیان اینکه امیدوارم با همت شما بسیجیان و بقیه همکاران شهرداری به جایی برسیم که این سازمان به عنوان خوشنام ترین و خدمتگزارترین سازمان نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی شود، تأکید کرد: امیدوارم خداوند همه ما را در زمره پیروان و رهروان راه امام حسین(ع) قرار دهد. بزرگترین توفیق همه ما این است که از محبان امام حسین (ع) باشیم و امیدوارم خداوند این توفیق را نصیب مان کند.

    نجفی گفت: از خداوند می خواهیم همانطور که عادت کربلایی به ما آموخت تا در مناسبت های مختلف به یاد قیام عاشورا باشیم و مجالس عزاداری امام حسین(ع) را برپا کنیم، این توفیق نصیبمان شود تا عبادت کربلایی پیدا کنیم؛ به این معنا که نماز، اخلاق، رفتار و رویکردهایمان حسینی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار