مدیران خودروعصر اعتبار

رعایت حداقل‌های استاندارد در مسکن مهر

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: واحد‌های مسکن مهر حداقل استاندارد‌ها از جمله اسکلت واحد‌ها، سفت کاری و امنیت آسانسور‌ها را رعایت کرده است.

رعایت حداقل‌های استاندارد در مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اکبر طاهری مدیر عامل پرند با اشاره به اینکه در کیفیت مسکن مهر تمامی استاندارد‌های لازم لحاظ شده است،گفت: اسکلت ساختمان، آسانسور و سفت کاری از حداقل‌های استاندارد است که در ساختمان‌های مسکن مهر رعایت شده است.

    وی با اشاره به اینکه نظارت عالیه از سوی مشاوران در زمان تحویل واحد‌های مسکن مهر وجود دارد، افزود: این مشاوران اجازه نمی‌دهند واحدی مشکل دار به بهره برداری برسند.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، بیان کرد: در سال 93 هیچ فضای روبنایی از جمله سایت‌های آموزشی، فرهنگی وتجاری در شهر‌های جدید وجود نداشت که توانستیم ظرف مدت 18 ماه، 21 مدرسه ساخته و به سازمان نوسازی مدارس تحویل دهیم.

    طاهری با بیان اینکه ساخت برخی فضا‌های آموزشی و تجاری در شرح وظایف وزارت راه وشهرسازی نیست، افزود: در قوانین ایجاد شهر‌های جدید گنجانده شده که وزارت راه وشهرسازی متولی واگذاری زمین رایگان به وزارت خانه‌های موازی است و به دلیل کمبود اعتبار وارد ساخت این فضا‌ها شده ایم.

    وی در خاتمه گفت: بوستانی مانند نهج البلاغه به مساحت 4 تا 5 هکتار در شهر جدید پرند درحال ساخت است که به زودی به اتمام می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی