مدیران خودروعصر اعتبار

زنگ خطر فضای مجازی برای بنگاه‌های کوچک راکد

عصر ساختمان- اگر برای اصناف در حوزه کسب وکار نوین و فضای مجازی تصمیم درست و بموقع اتخاذ نشود، خیلی زود بلعیده خواهند شد.

زنگ خطر فضای مجازی برای بنگاه‌های کوچک راکد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، اجلاس اتاق اصناف تهران با حضور روسای اتحادیه صنفی ومشارکت در تصمیم گیری وکارشناسی دستورات جلسه، برگزار شد. درابتدای این جلسه علی فاضلی رییس اتاق اصناف تهران و ایران با اشاره به حضور کسب و کار نوین و سایت‌های مجازی در عرصه صنفی و بازار گفت: علم و تکنولوژی به سرعت نور در حرکت است و نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم و باید خودمان را با آن همراه کنیم. 
    علی فاضلی تصریح کرد‌: کار اتحادیه فقط صدور پروانه کسب نیست اتحادیه‌ها باید در خصوص فعالیت‌هایشان پژوهش علمی با نتیجه اجرایی داشته باشند. در حوزه کسب وکار نوین و فضای مجازی اصناف بلعیده خواهند شد اگر درست تصمیم نگیرید خیلی دیر خواهد بود. 
    در ادامه ابراهیم درستی نایب رییس اول اتاق هم گفت: بیشتر مسولانی که در بخش نمایشگاهی مسئولیتی دارند خرابکاری می‌کنند که خودشان باید مجوز بدهند که از اتاق اصناف، پلیس اماکن و سازنده صنعت و معدن است. اگر قرار است نمایشگاهی برگزار شود بهتر است خود اتاق برگزار کند. 
    درستی گفت: در حوزه دارایی و مالیات آنهایی که به تعهدات عمل نکردند خودشان پاسخگو باشند اتحادیه باید پشت واحد صنفی باشند. اگر ادغام قرار است بشود چه اشکالی دار انجام بدهند.
    در ادامه خسروابراهیمی نیا عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران گفت: در بحث ایمنی مراکز بازار و اصناف طبق ماده 17 واحد‌های صنفی موظف به رعایت موارد ایمنی و امنیتی هستند وقتی برای بازدید می رویم شرایط فوق العاده خطرناک است اگر مردم بدانند بازار تهران به لحاظ ایمنی در چه شرایطی است امکان ندارد وارد بازار شوند با این وجوداگر اتفاقی بیفتد اصناف مسئولیت مدنی دارد.
    وی با اشاره به اینکه اصناف باید فضای امنی برای کسب و کار داشته باشند گفت: اتحادیه‌های صنفی باید به کلیه واحدهای صنفی به طور کتبی تذکر بدهند .
    در ادامه رییس اتحادیه تاسیسات مکانیکی به عنوان اولین سخنران پیش از دستور گفت: این اتحادیه تنها شش سال عمر دارد. اتحادیه تاسیسات مکانیکی براساس مصوبه کمیسیون تشکیل شد .
    بیژن عطارد در ادامه با برشمردن مشکلاتی که اتحادیه متبوعش در زمینه تهیه مکان مناسب با آن روبروست، خواستار همکاری اتاق اصناف شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی