مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران:

مرحله دوم تخریب ویلاهای آلاینده آب شرب منتظر حکم قضایی است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه مرحله اول تخریب ویلاهای آلاینده آب شرب به اتمام رسیده و مرحله دوم این طرح پس از اخذ مجوز از سیستم قضایی آغاز خواهد شد، گفت: اعتبار طرح تعادل‌بخشی منابع آب برای سال جاری هنوز تخصیص نیافته است.

مرحله دوم تخریب ویلاهای آلاینده آب شرب منتظر حکم قضایی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمدرضا بختیاری در خصوص تخریب ویلاها و رستوران‌های حاشیه رودخانه‌ها که آلاینده‌ آب شرب هستند، گفت: مرحله اول تخریب ویلا و رستوران‌های آلاینده آب شرب حاشیه رودخانه‌ها به اتمام رسید و 230 ویلا تخریب و نوسازی شد.

    وی با اشاره به اینکه این مرحله با مجوز وزارت کشور و سیستم قضایی صورت گرفت اظهار داشت: مرحله دوم این طرح به احتمال زیاد 3 تا 4 ماه دیگر که مجوز و حکم آن از سوی وزارت کشور و سیستم قضایی صادر شود آغاز خواهد شد.

    بختیاری خاطرنشان کرد: به هر حال آغاز مرحله اول حدود 5 تا 6 ماه به طول انجامید و بنابراین اجرای مرحله دوم این طرح نیز پس از صدور احکام قضایی اجرایی خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در پاسخ به این سوال که در قالب طرح تعادل‌بخشی منابع آب تاکنون چه تعداد چاه غیرمجاز مسدود شده است،گفت: در استان تهران حدود 400 چاه عمیق و نیمه‌عمیق مسلوب و مسدود شد.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا منابع مالی طرح تعادل بخشی منابع آب برای سال جاری در استان تهران تخصیص یافت، گفت: طرح تعادل‌بخشی منابع آب در حال حاضر با منابع داخلی شرکت در حال انجام است و هنوز اعتبار این طرح برای سال جاری تخصیص نیافته است.

    مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران بر ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک آب و خاک با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد و گفت:قطعا با تشکیل این بانک اطلاعاتی وضعیت منابع آب و خاک مشخص و استفاده بهینه ای از آب و خاک خواهد شد پس با تشکیل این بانک می توانیم هماهنگی خوبی با سازمان جهاد کشاورزی در استفاده بهیه از آب و خاک داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار