مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بانک مسکن استان اصفهان خبر داد

استقبال مردم از کم شدن سود وام مسکن

عصر ساختمان- مدیر بانک مسکن استان اصفهان گفت: با تک رقمی شدن نرخ سود این تسهیلات و همچنین تسهیل برخی شرایط آن نسبت به ابتدای طرح روند استقبال و درخواست جهت افتتاح این حساب چندین برابر شده است.

استقبال مردم از کم شدن سود وام مسکن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل  از بانک مسکن، فریبرز نعیمی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان اظهار داشت: آمار افتتاح حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن در استان اصفهان از ابتدای طرح تا نیمه اول شهریور ماه سال جاری به 13 هزار 653 فقره رسید.

    وی افزود: مجموع حساب‌های افتتاح شده در صندوق پس انداز مسکن در مقطع نیمه اول شهریور ماه سال جاری با ارزش حدود دو هزار و 621 میلیارد ریال شده است.

    مدیر بانک مسکن استان اصفهان با اشاره به شرایط سپرده‌گذاری صندوق مسکن یکم ادامه داد: بر اساس آخرین آمار استخراجی در مقطع پایان مرداد ماه سال 96 تا کنون بالغ بر 642 میلیارد ریال تسهیلات از محل این حساب پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه بعد از کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق یکم از 11 درصد به 9.5 درصد برای مناطق شهری و 8 درصد برای بافت فرسوده در شهریورماه، تقاضا برای افتتاح حساب در این صندوق افزایش یافته است؛ تصریح کرد: با تک رقمی شدن نرخ سود این تسهیلات و همچنین تسهیل برخی شرایط آن نسبت به ابتدای طرح ضمن ایجاد شرایط استثنایی برای خانه‌دار شدن واجدین شرایط، روند استقبال و درخواست جهت افتتاح این حساب چندین برابر شده است.

    نعیمی در پایان با تأکید بر انسجام و آمادگی بانک مسکن استان در جهت ایفای نقش پیشگام در تأمین مالی بخش مسکن و ساختمان و اولویت تحقق اهداف صندوق مسکن یکم اظهار داشت: تمامی کارکنان بانک مسکن در استان اصفهان با عزم راسخ و همدل و یک صدا در جهت تحقق اهداف عالی بانک و همچنین کمک به تحقق عملی تولید و اشتغال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی