مدیران خودروعصر اعتبار

عقبایی :

مسیر تولید مسکن استیجاری باید هموار شود/ رشد معاملات مسکن طی دو ماه گذشته

عصر ساختمان- رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: مسیر تولید مسکن استیجاری باید از سوی دولت هموار شود تازمینه رونق برای این بازار فراهم آید.

مسیر تولید مسکن استیجاری باید هموار شود/ رشد معاملات مسکن طی دو ماه گذشته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری  با بیان اینکه اکنون نرخ اجاره بین 7 تا 10 درصد افزایش یافته، گفت:مستاجران قدرت پرداخت اجاره بیش از 10 درصد را ندارند.

    عقبایی اظهار کرد: دولت دوازدهم باید تعدیل در حوزه عرضه و تقاضای بازار مسکن را در دستور کار خود قرار دهد تا به رونق به این بازار برسد.

    وی در ادامه  بیان کرد: باتوجه به تعدیل کابینه اقتصادی و از سوی دیگر تغییر سیاست‌های پولی وبانکی زمینه‌های رونق در بازار مسکن دیده شده است.

    عقبایی با بیان اینکه دولت باید مسیر تولید مسکن استیجاری را هموار کند، افزود: با اجرای طرح مسکن استیجاری توازن بیشتری در عرضه و تقاضای مسکن ایجاد و این خود نقش موثری در بهبود این بازار دارد.

    رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری به افزایش تعداد قرارداد‌ها در مرداد وشهریور ماه اشاره کرد و گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که در دو ماه گذشته میزان مراجعات مردمی برای اجاره ،خرید وفروش افزایش داشته و این خود نشان دهنده زمینه‌های رونق در این بازار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی