مدیران خودروعصر اعتبار

پنجمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد

عصر ساختمان- پنج شنبه ۳۰ شهریور ماه پنجمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» در دسترس علاقمندان صنعت ساختمان قرار خواهد گرفت.

پنجمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، در پنجمین شماره از هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» پیروز حناچی معاون سابق شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی در گزارش "شورا چک سفید ندارد" از مهمترین دغدغه‌های فعلی وزارت راه و شهرسازی می‌گوید و کنترل تخلفات شهرداری‌های کلان شهرهای کشور و بخصوص شهرداری‌های شهر تهران را جزو پیروزی‌های وزارت راه و شهرسازی در دوران معاونت خود در این وزارتخانه عنوان می‌کند.
    در صفحه دوم عصر ساختمان در خبر اول تیتر "تشکیل کمیته راستی آزمایی در سازمان املاک و مستغلات" آمده است و گفته‌های وزیر راه و شهرسازی، پیروز حناچی معاون سابق شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و سعید ایزدی معاون جدید شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی را در گزارش "ایستادگی در برابر سوداگران هزینه داشت" منتشر شده است و معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخواست خود را با تیتر "پرونده تعاونی‌های مسکن متخلف بررسی شود" ابراز می‌کند و در ستون این صفحه "خط قرمز کمیسیون ماده 5 برای طراحان"  در مقابل مخاطبین قرار دارد.
    صفحه سوم با خبر "اعطای اعتبار 70 میلیون یورویی فرانسه به ایران"  آغاز می‌شود و در ادامه دبیر کانون سراسری انبوه سازان در مورد "عدم اعطای تسهیلات جدید به انبوه سازان" می‌گوید و درخواست وی در خصوص ورود چند بانک به حوزه تسهیلات دهی بخش مسکن آمده است و "بی‌تاثیری کاهش نرخ سود بانکی بر قیمت اجاره بها" را در ستون این صفحه می‌خوانید. 
    در گام بعدی عصر ساختمان در صفحه چهارم و خبر اول خود به "نقشه راه ایمنی طراحی شد" پرداخته است و در گزارش اصلی خود در این صفحه به "تسهیلات ناکارآمد مسکن" و  در ستون این صفحه به"مسکن مهر مسبب افزایش بی رویه حاشیه نشینی" می‌پردازد. 
    در صفحه پنجم، سخنان جدید محمد شریعتمداری وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت با تیتر "دوراهی تسهیلات دهی به بنگاههای فاقد بازار" آمده است، گزارش اول این صفحه در مورد پیشرفت در عرصه طراحی و سازه با تیتر "سازه‌های پیش تنیده در خدمت سازه‌های خاص" و در ستون این صفحه "زنگ خطر فضای مجازی برای بنگاههای کوچک راکد"خودنمایی می‌کنند. 
    در صفحه پایانی هفته نامه الکترونیک عصرساختمان از این شماره به معرفی انواع کالاها و برندهای فعال صنعت ساختمان می‌پردازیم،Home Brand  با رویکرد معرفی ویژگی های محصولات و برندهای ساختمانی، دکوراسیون داخلی، تاسیساتی و ... قصد دارد گامی موثر در معرفی صحیح و آنلاین محصولات بردارد. در آینده از Home Brand بیشتر برایتان خواهیم گفت. شرکت‌ها و متقاضیانی که تمایل به معرفی محصولات خود در این صفحه دارند می‌توانند با شماره 88926000 با ما در عصرساختمان و صفحه اختصاصی هوم برم در تماس باشند.
    برای دسترسی به نسخه کامل هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو