مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران خبر داد؛

ممنوعیت حفاری در شمال تهران تا ۱۵ مهرماه

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران از ممنوعیت حفاری در شمال تهران تا ۱۵ مهرماه خبر داد.

ممنوعیت حفاری در شمال تهران تا ۱۵ مهرماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، بهمن محبوبی اظهار داشت: پیاده روسازی، لکه گیری آسفالت ، جدول گذاری ، مرمت و زیر سازی دریچه ها از مهمترین موارد درخواستی مراکز آموزشی منطقه یک در حوزه عمرانی بوده که اقدامات اجرایی توسط نواحی ده گانه در حال انجام است.

    وی افزود: برنامه های اجرایی متناسب با نیازها به تفکیک نواحی و حوزه فنی و عمرانی جمع بندی شده و هر جا که نیاز بیشتری باشد اکیپ های عملیاتی تقویت کننده اعزام و با نظارت کمی و کیفی سیستم بازرسی اقدامات به انجام می رسد.

    محبوبی تاکید کرد: یک هزار و 50 نقطه از معابر منتهی به مدارس که نیاز به ساماندهی عمرانی داشتن شناسایی و فعالیت های عمرانی در آنها در حال اجراست.

    معاون شهردار منطقه یک تهران هم سطح سازی و تعویض بیش از 64 دریچه، 80 مورد جدول گذاری ، ساماندهی 170 مورد از پیاده روها، 456 مورد لکه گیری معابر، مرمت 72 مورد از انهار، مرمت 205 مورد نوار حفاری و... را از اقدامات اجرایی در طرح استقبال از مهر دانست.

    وی با اشاره به مجوزهای حفاری گفت: تا 15 مهر هیچگونه مجوز حفاری صادر نمی شود مگر موارد اضطرای مثل ترکیدگی لوله آب، اتصال کابل و... که باید بلافاصله مرمت و ساماندهی شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی