مدیران خودروعصر اعتبار

استفاده از شبکه های هوشمند برای تسهیل ترافیک شهری و تامین امنیت مسافران در تونل ها

عصر ساختمان- در یک شهر توسعه یافته، حجم افراد، کالاها و اتومبیل هایی که باید از طریق تونل ها حرکت کنند روزانه بسیار زیاد است و ممکن است که این تونل ها ظرفیت حمل و نقل را بهبود بخشند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که تراکم یا زمان سفر را کاهش داده و یا ایمنی را افزایش دهند؟! از این رو، اطلاعات و داده های لحظه ای در زمان واقعی در مورد شرایط تونل و آب و هوای محلی برای کمک به مسافران برای جلوگیری از موانع ترافیکی بسیار مهم است و برنامه های سفر بهتر را فراهم می کند.

استفاده از شبکه های هوشمند برای تسهیل ترافیک شهری و تامین امنیت مسافران در تونل ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، شبکه های داده برای تونل ها معمولا از ویژگی های سیگنالینگ، نظارت و امنیت پشتیبانی می کنند و برای حفظ عملیات قابل اعتماد در زمان واقعی در طول دوره های طولانی، زیرساخت شبکه نیاز اصلی است و باید پاسخگوی انتقال بزرگ و سریع داده ها باشد. مدیریت شبکه کارآمد نیز مهم است - با عملیات سریع و آسان، از نصب تا نظارت به تعمیر و نگهداری و عیب یابی - برای برآورده ساختن نیازهای شبکه دینامیکی سیستم های حمل و نقل هوشمند.جزو نیازهای اصلی می باشد.
    آشکارسازهای حرارتی خطی (LHD) برای تشخیص آتش و آشکارسازهای مونوکسید کربن برای نظارت بر کیفیت هوا وجود دارد. دوربین های تشخیص تصویر (VID) بعنوان ناظر بر ترافیک، تجزیه و تحلیل ویدئو هوشمند و اعلان رویداد در صورت هر گونه حادثه درون تونل هستند. هنگامی که شرایط غیرطبیعی رخ می دهد، سیستم حمایتی جت های تهویه را فعال می کند و خبر رسانی رانندگان را با اطلاعات فوری از طریق نشانه های پیام های متغیر و سیستم رادیویی تونل فراهم می کند.
    برای فعال نگهداری زمان واقعی شبکه زیرساخت تونل، یک پلتفرم مدیریت شبکه با یک رابط کاربری بسیار بصری در مرکز کنترل نصب شده است. این پلتفرم خودکار دستگاه های شبکه را تشخیص می دهد، توپولوژی شبکه ای بصری را تولید می کند، وضعیت تمام دستگاه های شبکه و پیوندهای فیزیکی را برای نظارت بر زمان واقعی نمایش می دهد، گزارش های رویداد را تولید می کند و پخش رویداد شبکه را برای عیب یابی آسان فراهم می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو