مدیران خودروعصر اعتبار

نیاز مسکن مهر پردیس به ۲۵۰۰میلیارد تومان برای تامین خدمات

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پردیس از تهاتر زمین های در اختیار این شرکت برای تامین خدمات زیربنایی، آماده سازی و محوطه سازی پروژه های مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: امروز ۳۲۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۸ و ۱۱ افتتاح شد.

نیاز مسکن مهر پردیس به ۲۵۰۰میلیارد تومان برای تامین خدمات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سعید غفوری اظهار کرد: از خرداد سال گذشته تا امروز بالغ بر 214 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل تهاتر زمین، اوراق خزانه اسلامی، یارانه مسکن مهر و منابع داخلی برای تامین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده سازی و محوطه سازی پروژه های مسکن مهر هزینه شده است.
    وی با بیان این که 20 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل تهاتر زمین به این مسئله اختصاص یافته است، افزود: از محل منابع داخلی شرکت 20 میلیارد و 600 میلیون تومان، یارانه مسکن مهر 43.4 میلیارد تومان و 130 میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی صرف امور زیربنایی و... شده است.
    وی با یادآوری این که قبلا از محل یارانه مسکن مهر 35.6 میلیارد تومان و از محل تهاتر زمین 7.4 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر هزینه شده بود، تصریح کرد: برای آماده سازی، محوطه سازی و خدمات زیربنایی و روبنایی پروزه های مسکن مهر در سال جاری 827 میلیارد تومان و برای سال آینده هزار و 757 میلیارد تومان نیاز است.
    مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به این که برای خدمات روبنایی هزار و 90 میلیارد تومان، پروژه های زیربنایی 400 میلیارد و آماده سازی و محوطه سازی هزار و 94 میلیارد تومان منابع مالی نیاز است، اظهار کرد: طی 16 ماه اخیر 13 هزار و 915 واحد مسکن مهر افتتاح شده که با احتساب افتتاح 7721 واحد در سال های گذشته بالغ بر 21 هزار و 636 واحد مسکن مهر پردیس تاکنون افتتاح شده است.
    غفوری تاکید کرد: خوشبختانه دولت در طرح مسکن مهر به وظیفه خود عمل کرده  نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر تسریع روند تکمیل، افتتاح و تحویل واحدهای این طرح هستند.
    وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس، گفت: امروز 10 پروژه مسکن مهر (3200 واحد)، چند مرکز آموزشی و یک باب مسجد با حضور معاون وزیر راه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو