مدیران خودروعصر اعتبار

طاهرخانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

متروی پردیس در اولویت برنامه‌های این شهر جدید است

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی احداث متروی پردیس را از اولویت‌های خود در دوره جدید دانست و گفت: خوشبختانه توافقات لازم با شهرداری تهران از جهت اتصال به خط ۴ متروی کلامشهر تهران در منطقه سرخه‌حصار صورت گرفته و امید است در سال جاری با حمایت نمایندگان محترم مجلس بتوانیم ردیف اعتباری این پروژه را فعال کرده و از سال آینده مقدمات اقدامات اجرایی آن را آغاز کنیم.

متروی پردیس در اولویت برنامه‌های این شهر جدید است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساحتمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه مراسم افتتاح 3 هزار و 218 واحد مسکن مهر واقع در فازهای 8 و 11 شهر جدید پردیس در جمع خبرنگاران اعلام کرد: خوشبختانه بار دیگر، امروز شاهد افتتاح مجموعه واحدهایی در شهر جدید پردیس و تحویل آن‌ها به متقاضیان به همراه چند پروژه روبنایی شامل دو باب مدرسه، یک مسجد و یک پارک بودیم، امید داریم در ماه‌های آتی نیز شاهد تداوم این روند در این منطقه باشیم.

    طاهرخانی در خصوص تأخیر برخی متقاضیان در تحویل و سکونت در واحدهای مسکن مهر بیان کرد: طبیعتا فرآیند تحویل تا سکونت امری زمان‌بر به شمار می‌رود چراکه خروج از یک محله و سکونت در محله و منطقه‌ای جدید متأثر از عوامل بی‌شماری است.

    وی همچنین تأکید کرد: تجربه مساکن مهر دیگر نیز نشان می‌دهد که این اسکان تدریجی صورت گرفته و یکباره نیست، مسئله‌ای که قطعا در پردیس نیز مستثنی نخواهد بود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه پیرامون بحث متروی شهر جدید پردیس نیز گفت: این مسئله از اولویت‌های اصلی برای پردیس بوده که درحال حاضر نیز مطالعات و امور مربوط به مسیریابی آن انجام گرفته است.

    وی در این‌باره اضافه کرد: خوشبختانه توافقات لازم با شهرداری تهران از جهت اتصال به خط 4 متروی کلامشهر تهران در منطقه سرخه‌حصار صورت گرفته و امید است در سال جاری با حمایت نمایندگان محترم مجلس بتوانیم ردیف اعتباری این پروژه را فعال کرده و از سال آینده مقدمات اقدامات اجرایی آن را آغاز کنیم.

    طاهرخانی درباره تأمین فضای ورزشی در سایت مسکن مهر پردیس نیز گفت: ما کمبودهای زیادی به خصوص از لحاظ خدمات روبنایی در این مناطق داریم، در این راستا نیز اراضی زیادی را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت ساخت مجموعه ورزشی واگذار کردیم که تعداد قابل توجهی از آن‌ها عملیات احداث را آغاز کرده‌اند ولی قطعا در کنار آن، شرکت عمران شهرهای جدید نیز باید فضاهای ورزشی عمومی را به  این منطقه اضافه کند که به دنبال آن هستیم .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره وضعیت همکاری بانک مسکن نیز در پروژه‌های مسکن مهر اعلام کرد: بانک مسکن همراهی همه جانبه‌ای  با مجموعه وزارت راه و شهرسازی به ویژه شهرهای جدید در این مدت داشته و هیچ‌گاه باعث ایجاد خلل و توقفی در این امر نشده است، خوشبختانه آخرین کمک این بانک به فرآیند واگذاری واحد های مسکن مهر حذف ضامن در زمان فروش اقساطی بود که بدون شک نشان از همکاری بالای این مرکز با شهرهای جدید دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی