مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

افتتاح طرح آبرسانی مسکن مهر شقایق ساری

عصر ساختمان- با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفاشهری و مدیران استانی طرح آبرسانی به مسکن مهر شقایق ساری به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح آبرسانی مسکن مهر شقایق ساری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این مراسم با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار برای اتمام این پروژه‌ها اظهار کرد: اعتبارات لازم برای این امر پیش بینی شد.

    ویبا اشاره به لزوم ایجاد خدماتی نظیر آب، برق ، گاز و غیره در طرح‌های مسکن مهر، تصریح کرد: مقرر شد به منظور تسریع در اجرای این پروژه ها، مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی راه و شهرسازی، همکاری لازم را با شرکت‌های خدمات رسان داشته باشند.

    ذبیح‌الله ذاکری مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در سخنانی، با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های مناسب در پروژه‌های مسکن مهر خاطرنشان کرد: برای ایجاد این زیرساخت‌ها، تعامل سایر دستگاه ها ضروری است.

    وی با بیان اینکه طرح تامین آب 490 واحدی مسکن مهر شقایق ساری از سال گذشته در دستور کار شرکت قرار گرفت، تصریح کرد: برای اجرای این طرح، مخزن بتنی با ظرفیت 200 متر مکعب، سازه ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 12 لیتردر ثانیه، 3هزار متر خط انتقال آب و 200 متر خط انتقال نیرو احداث شد.

    مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه در این طرح از ایستگاه پمپاژ هوشمند استفاده شد، اظهار کرد: هزینه صرف شده  برای بهره برداری از این طرح 10 میلیارد ریال اعتبار بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی