مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی:

احیاء معماری اسلامی در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد

عصر ساختمان- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: لازم است که معماری ایرانی و اسلامی در طراحی‌های ساختمانی مورد توجه قرار گیرد بنابراین احیاء معماری اسلامی در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد.

احیاء معماری اسلامی در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در جلسه نظام مهندسی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در کشور ما نیز مانند سایر کشورها سازمان‌های نظارتی که در زمینه‌های مختلف امنیتی، قضایی و و حقوقی فعالیت می‌کنند وجود دارد که سازمان نظام مهندسی نیز از زمره سازمان‌هایی است که اگر کار خویش را به درستی انجام دهد سازمانی نظارتی محسوب شده و می‌تواند از بسیاری از مشکلات موجود جلوگیری کند.

    وی با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی بیان کرد: با توجه به مسائل کلان استانی و کشوری اهمیت مصرف بیش از اندازه گاز در ایران که بیش از کل اروپا است باید با تغییر زیرساخت‌ها تغییر یابد.

    قریشی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی باید سازمانی مقاوم بوده و ظایف خود را بر اساس معیارها و شاخص‌های قانونی و بدون عبور از مقررات انجام دهد.

    امام‌جمعه ارومیه با بیان آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: لازم است که سازمان نظام مهندسی در کار خود کیفیت ساختمان‌ها را برای صرفه جویی در مصرف انرژی ارتقاء دهد، درست عمل نکردن هر انسان به وظیفه خود  گامی در ضایع گرن حقوق دیگران است.

    قریشی گفت: لازم است که استفاده از طرح‌ها ایرانی و اسلامی در معماری‌های به ویژه معماری اماکن دینی، فرهنگی و مذهبی مورد توجه قرار گرفته و طراحی ساختمان‌ها را به سوی معماری‌های اصیل اسلامی سوق دهیم.

    نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای فرهنگ‌سازی هرچه بهتر لازم است که جامعه روحانیت از مشکلات آگاهی داشته باشند تصریح کرد: جامعه روحانیت برای آماده‌سازی مردم و ورود به برخی از مسائل آگاهی و اطلاعات کافی نیاز دارند که با استفاده از تعامل با ادارات ممکن می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی