مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی شورای شهر قزوین:

احداث پارکینگ مکانیزه در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار دارد

عصر ساختمان- سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به مشکلات بسیاری که در حوزه پارکینگ در شهر قزوین وجود داشت تصویب این لایحه در دستور کار قرار گرفت تا بتوان مشکلات احداث پارکینگ در قزوین را به حداقل رساند.

احداث پارکینگ مکانیزه در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم ، علی صادقی نیارکی در شورای شهر قزوین، با بیان این نکته که تصویب لایحه احداث پارکینگ مکانیزه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات بسیاری که در حوزه پارکینگ در شهر قزوین وجود داشت تصویب این لایحه در دستور کار قرار گرفت تا بتوان مشکلات احداث پارکینگ در قزوین را به حداقل رساند.

    وی گفت: امروزه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری قزوین احداث و راه‌اندازی پارکینگ مناسب در سطح شهر قزوین است در همین راستا نیز برنامه‌‌هایی در شورای شهر به تصویب رسیده است زیرا شهر قزوین با توجه به محدودیت‌هایی که دارد اگر تصمیمی جدی در این باره اتخاذ نشود با مشکلات جدی در این حوزه روبه رو می‌شود.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین احداث پارکینگ ساختمانی را امری ضروری دانست و عنوان کرد: احداث پارکینگ ساختمان می‌تواند بسیاری از مشکلات پارکینگی در معابر شهری قزوین را برطرف کند.

    وی تصریح کرد: احداث پارکینگ مکانیزه باید در اولویت قرار گیرد چرا که احداث پارکینگ سنتی مشکلات و چالش‌های بسیاری را به همراه دارد به همین منظور استفاده از جک بالابر به جای رمپ می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

    صادقی نیارکی با بیان این موضوع که حذف پارکینگ با جرایم ویژه همراه می‌شود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده جرایم ویژه برای حذف پارکینگ در ساختمان‌ها صورت گیرد تا این کار کمتر رخ دهد، در حال حاضر کمیسیون ماده 100 شورای شهر در حال بررسی این موضوع است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار