مدیران خودروعصر اعتبار

به منظور ارتقا فرهنگ مترو سواری صورت می‌گیرد

حضور نمایندگان مترو تهران در مدارس

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه بر لزوم ارتباط تنگاتنگ حوزه فرهنگی اجتماعی این شرکت با مدارس برای آشنایی دانش آموزان باظرفیت‌های مترو تهران تاکید کرد.

حضور نمایندگان مترو تهران در مدارس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دکتر محمد احمدی بافنده در جلسه‌ای با حضور معاون و کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: باید در اولین روز مهر همزمان با زنگ مدرسه نمایندگان فرهنگی مترو در مدارس حضور داشته باشند و اطلاعات لازم در خصوص نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو و نحوه تردد با این ناوگان ایمن را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

    وی تصریح کرد: دانش آموزان باید بهتر از والدین خود با ظرفیت‌های مترو آشنا شوند؛ چرا که سرمایه‌های اصلی جامعه هستند.

    مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه در برخی از کشورهای پیشرفته جهان عده‌ای از جوانان گواهینامه رانندگی هم نمی‌گیرند و حتی با داشتن توان مالی برای خرید خودرو تنها برای حفظ محیط زیست از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، گفت: ترافیک در تهران تبدیل به یک معضل شده است و وظیفه همه ماست که تلاش کنیم تا افراد برای استفاده از حمل و نقل عمومی اشتیاق داشته باشند.

    به گفته احمدی بافنده، می‌توان در ساعات برگزاری کلاس‌های پرورشی و مهارت‌های زندگی، ظرفیت‌های مترو را در قالب برنامه‌های آموزشی شاد و مفرح برای دانش آموزان و کودکان مطرح کرد تا با این اقدام در آینده شاهد ارتقای فرهنگ متروسواری و رفع بسیاری از مشکلات کنونی باشیم.

    مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: برای ایجاد فرهنگ مترو سواری همچنین می‌توانیم طرح تهران‌گردی دانش آموزان با مترو را در روزهای خاص اجرا کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه برای نهادینه کردن یک فرهنگ باید از دوران کودکی آموزش را شروع کرد، اظهار داشت: آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی عصر حاضر است و در قالب این آموزش‌ها می‌توان کودکان را با ظرفیت‌های مترو آشنا کرد تا ترغیب شوند که در زندگی خود از این حمل و نقل پاک، ایمن و سریع استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار